УМЕСТО ШОПИНГ ГРОЗНИЦЕ ЦРНОГ ПЕТКА – ХУМАНОСТ НА ДЕЛУ: Компанија дм издвојила преко 6 милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије

Промо

03. 12. 2024. у 10:00

Београд, 2. децембар 2024 – Захваљујући својим верним купцима, дм је и овог последњег петка у новембру издвојио пет одсто свог дневног промета у рекордном износу од 6.051.843,00 динара за донацију која је уручена Народним кухињама Црвеног крста Србије.

УМЕСТО ШОПИНГ ГРОЗНИЦЕ ЦРНОГ ПЕТКА – ХУМАНОСТ НА ДЕЛУ: Компанија дм издвојила преко 6 милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије

foto: Zoran Mirčetić

У оквиру традиционалне иницијативе Гивинг Фридаy, дрогеријски ланац дм већ шесту годину заредом указује на значај солидарности баш на Црни петак, када је цео свет углавном окренут препознатљивој шопинг грозници.

У години великог јубилеја, када слави две деценије пословања, једна од друштвено најангажованијих компанија у нашој земљи наставља низ својих хуманих подухвата, као што је Гивинг Фридаy, који има за циљ да укаже на проблем растуће глади у свету, али и да покаже снагу хуманости на делу.

- С поносом гледамо на то како су наши купци, препознајући вредност даривања, претворили Црни петак у прави празник солидарности и хуманости. У дм-у друштвена одговорност је више од пословног принципа; она је срж нашег идентитета, а иницијатива Гивинг Фридаy већ годинама нас инспирише да се као заједница окупљамо с племенитом мисијом. Верујемо да ће ова иницијатива наставити да расте, оснажујући нашу заједницу и градећи друштво у ком су емпатија и подршка свакодневица - изјавила је Тања Костић, вођа тима за ПР, ЦСР и корпоративне комуникације дм Србија.

Из Црвеног крста Србије истакли су да је ова иницијатива, у оквиру које дм већ пету годину заредом усмерава средства за набавку прехрамбених намирница за најугроженије грађане, од великог значаја за њихову мрежу народних кухиња широм земље, имајући у виду да дневно обезбеђују више хиљада оброка за своје кориснике.

- Изузетна је част што већ пети пут заредом имамо прилику да сарађујемо са компанијом дм, која је препознала нашу мисију да олакшамо свакодневицу егзистенцијално угрожених грађана. Захваљујемо се на поверењу и још једној донацији која значајно доприноси остваривању поменутог циља и показује да они најугроженији међу нама нису сами, јер све постаје лакше уз подршку читавог друштва. Надамо се да ће ова племенита иницијатива компаније дм инспирисати и друге пословне организације и појединце да помогну побољшању живота корисника Народних кухиња Црвеног крста Србије - изјавио је Генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.

Од 2020. до 2023. године дм је у оквиру кампање Гивинг Фридаy донирао укупно преко 15,3 милиона динара, чиме је обезбеђено више од 122 тоне хране за кориснике народних кухиња у 65 градова широм земље.

Уз то, компанија овом иницијативом додатно доприноси локалним заједницама набављајући намирнице од малих произвођача, пољопривредних газдинстава и задруга, чиме се подстиче и развој домаће привреде. Због свега наведеног, овај својеврсни празник доброчинства препознала је и стручна јавност па је дм недавно добио и вредно признање „Кампање са сврхом“ истоименог фестивала друштвено одговорне комуникације у нашој земљи.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЕНДИЈУ МАРИЈУ ЛИЦЕ У МОДРИЦАМА, ОГЛАСИО СЕ: Мука ми је од свега, ја сам људско биће! Молим вас - оставите ме на миру (ВИДЕО)

ЕНДИЈУ МАРИЈУ ЛИЦЕ У МОДРИЦАМА, ОГЛАСИО СЕ: "Мука ми је од свега, ја сам људско биће! Молим вас - оставите ме на миру" (ВИДЕО)

"ЈА САМ људско биће! У реду? Престаните да ме јурите! Мука ми је шта сваког дана морам да носим на раменима. Молим вас, оставите ме на миру."

22. 01. 2025. у 14:15

Коментари (0)

ОДРЖИВ НАЧИН ЖИВОТА: Водич ка бољој будућности