ИДЕА, Рода и Mercator - партнери број 1 домаћих прозвођача

Промо

29. 11. 2022. у 16:00

КОМПАНИЈА Mercator-S, у оквиру које послују ИДЕА продавнице, Рода маркети, Mercator хипермаркети и Велпро центри, обележила је данас великом Конференцијом малопродаје, на којој учествују пословође и менаџери из целе Србије, једну од својих најуспешнијих пословних година у историји компаније на тржишту Србије.

ИДЕА, Рода и Mercator - партнери број 1 домаћих прозвођача

Фото: Промо

Стратешки правац компаније Mercator-S је сарадња пре свих са произвођачима из Србије због чега 95% промета настаје од роба из Србије или фирми које су домаћи дистрибутери. За првих десет месеци ове године са полица ИДЕА продавница, Рода маркета и Mercator хипермаркета, продато је више од 15 милиона килограма поврћа и преко 12 милиона килограма воћа које је узгајано на српским њивама.

Купци су у току првих десет месеци пазарили и 10 милиона килограма 100% домаћег меса, потеклог са фарми широм Србије. Mercator-S је са домаћег тржишта пласирао својим купцима 11,6 милиона литара домаћег млека, седам милиона килограма брашна и готово девет милиона флаша уља.

Фото: Промо

Иако Mercator-S на полицама својих продавница има више од 13.000 производа који су произведени у нашој земљи, фокус компаније је и на развоју сопствених трговачких робних марки, која из године у годину бележе константан раст удела у прометима на касама ИДЕА, Рода и Mercator продавница.

У 2022. години комплетан асортиман трговачке робне марке, према свим пословним показатељима, омиљени су брендови купаца широм Србије, зато што су купци одабрали више од 23 милиона ових производа који су настали у домаћим производним погонима. ”Укуси мога краја”, бренд који чини више од 200 традиционалних српских производа, насталих од 100% домаће сировине и рецептуре, остварио је раст промета од чак 25% у овој години.

Међу брендовима трговачке робне марке, поред К Плуса и Укуса мога краја, најпродаванији су били Мој дан, Слова и Хрустy, који су продати у више од 10 милиона комада.

Фото: Промо

Важан део стратегије развоја компаније Mercator-S представља и ширење малопродајне мреже. Mercator-S је само у овој години, на готово 12.000 квадратних метара, отворио осам нових ИДЕА продавница и преуредио 6 постојећих ИДЕА продавница и Рода маркета. Тај резултат део је стратегије компаније да настави са ширењем малопродајне мреже и да на тај начин дође до сваког потрошача, и у сваки кутак Србије.

Компанија Mercator-S, у оквиру које послују ИДЕА продавнице, Рода маркети, Mercator хипермаркети и Велпро центри, обележила је данас великом Конференцијом малопродаје, на којој учествују пословође и менаџери из целе Србије, једну од својих најуспешнијих пословних година у историји компаније на тржишту Србије. Mercator-S и у наредној години наставља истим путем, да улагањем у сарадњу са домаћим партнерима остане трговачка платформа број 1, за пласман производа “made in Serbia”.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

У ПОТРАЗИ сте за станом у центру града који је довољно изолован од градске вреве, окружен зеленилом и реком, а с друге стране вам је подједнако важно да кварт има одличне саобраћајне везе са свим деловима Београда?

18. 04. 2024. у 10:00

Коментари (0)

УКРАЈИНА ПОВЛАЧИ РАДИКАЛНИ ПОТЕЗ: Ово многи нису очекивали, чак су и Руси збуњени пред Олимпијске игре Париз 2024