БРОЈ 11-0-11 ДО КРАЈА ФЕБРУАРА: Ускоро почиње да ради јединствена телефонска линија Града за све проблеме суграђана

С.В.

07. 02. 2023. у 16:57

ЈЕДИНСТВЕНИ број телефона 11-0-11, путем којег ће Београђани моћи да добију све градске информације и да пријаве проблеме требало би да проради до краја фебруара. Мада је било најављено да ће овај вид комуникације Града и суграђана заживети до краја 2022, први човек престонице Александар Шапић рекао је да је датум померен због техничких проблема.

БРОЈ 11-0-11 ДО КРАЈА ФЕБРУАРА: Ускоро почиње да ради јединствена телефонска линија Града за све проблеме суграђана

Фото Shutterstock

Овај број повезаће све градске службе, те људи више неће морати да лутају по именицима и процењују које је предузеће надлежно за који проблем.

- Добили смо тај обједињени број за информације 11-0-11, сада сви запослени у инфо службама јавних предузећа седе на једном месту - објашњава Шапић. - Све ће се евидентирати, неће одмах бити бољи сервис него раније, али више нема јурњаве телефона, сада је све на једном броју и мораће да се одговара на позиве, а не као раније кад нека предузећа нису одговарала грађанима. Трудим се да уведемо ред у сваку област, да ред остане и када не будем градоначелник.

Како би људима сервисна обавештења била што доступније, Шапић најављује да ће у стамбеним зградама бити постављени информативни панели.

- Ту ће људи добијати информације које сада траже по порталима као на пример када ће нестати вода или струја, шта се мења у саобраћају, где почињу радови... Биће уско повезане за свако насеље, односно адресу на којој се налазе. Огроман је пројекат, али је вредан. Тражићемо и код кабловских оператера, да имамо један канал на ком ће бити само сервисне информације.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

А СРБИЈА?! Питали Русе За кога ћете да навијате на ЕУРО 2024? - овако су одговорили