РУШЕ ДОК СПРЕМАЈУ ПАПИРЕ: Уклањање уџерица и сервиса "Раде Кончар" код Старог сајмишта по плану

Ш. М.

04. 02. 2023. у 10:33

РУШЕЊЕ старих зграда некадашњег ауто-сервиса "Раде Кончар" у близини Старог сајмишта увелико траје, а на њиховом месту биће изграђене модерне саобраћајнице које ће чинити будућу везу новог Савског моста и Булевара Николе Тесле.

РУШЕ ДОК СПРЕМАЈУ ПАПИРЕ: Уклањање уџерица и сервиса Раде Кончар код Старог сајмишта по плану

Део простора бившег сервиса, Фото Н. Скендерија

 У току је израда техничке документације, као и решавање преосталих имовинско-правних односа.

Репортери "Новости" раније су обишли овај део престонице, где радови теку планираном динамиком. У току је рушење неколико хала, које се налазе на траси будуће важне саобраћајнице.

- У току је израда техничке документације саобраћајне везе Улице Владимира Поповића и Булевара Николе Тесле, а до почетка радова потребно је да се заврши техничка контрола пројеката - рекли су за наш лист у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу.

- Потом следи прибављање грађевинске дозволе, израда пројекта за извођење радова, као и спровођење избора извођача радова. Истовремено у току је решавање имовинско-правних односа на траси саобраћајнице. Њен изглед одређен је планским документима овог подручја.

Рушење првих старих кућа, уџерица и нелегалних објеката на овој локацији почело је још крајем 2021. године. На раскрсници Земунског пута, којим сада саобраћају трамваји када сиђу са Старог савског моста, и Улице Владимира Поповића у плану је изградња кружног тока. Одавде ће се градити крак који ће водити ка Ушћу, односно Булевару Михајла Пупина.

Други крак направиће се до Булевара Зорана Ђинђића, који ће бити практично продужен скоро до савске обале.

Новом улицом биће спојени и Булевар Владимира Поповића са Милентија Поповића, односно Булевар Зорана Ђинђића биће продужен за 435 метара. Овакво саобраћајно решење биће директна веза централних делова Новог Београда са новим савским мостом. У плану је и реконструкција двоколосечне трамвајске пруге у дужини од 500 метара.

Укупан рок за изградњу би по ранијим најавама требало да буде око 300 календарских дана, од дана увођења извођача у посао.

ТРАМВАЈИ СРЕДИНОМ КРУЖНОГ ТОКА

КРУЖНИ ток ће се градити и на страни Савског венца, пре уласка на нови мост. Трамвајске линије пресецаће кружни ток по средини. Са обе стране новог Савског моста предвиђено је раздвајање површина друмског и шинског саобраћаја, са позиционирањем шинског саобраћаја по средини, чиме раздвајају различите смерове коловозних трака.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

У ПОТРАЗИ сте за станом у центру града који је довољно изолован од градске вреве, окружен зеленилом и реком, а с друге стране вам је подједнако важно да кварт има одличне саобраћајне везе са свим деловима Београда?

18. 04. 2024. у 10:00

Коментари (0)

УЕФА ГЛЕДА И НЕ ВЕРУЈЕ: Ево шта ће Белорусија да уради због ЕУРО 2024