Ови дани су по много чему специфични, јер се сусрећемо са крајње неприродним начином живота. Једна од последица оваквог животног стила јесте губитак кондиције, а уколико утеху пронађемо у храни, стиже и вишак килограма. Без обзира на то да ли ћемо лето провести на некој бајковитој плажи или на кућној тераси, да бисмо регулисали телесну тежину, поред модерних дијета, од помоћи вам може бити и стара, проверана. Месечева дијета подразумева одређени режим исхране диктиран кретањем и положајем Месеца. Уз мало дисциплине и минималним одрицањем помоћи ћете свом организму да поврати природну равнотежу и олакшати метаболизму да без превише проблема избаци вишак течности, па тако и отрова из себе.

Дијета подразумева потпуно 24-часовно гладовање у време када Месец прелази из фазе у фазу, што почиње првог сата након преласка. То значи да, одређеног сата када Месец почиње нову фазу, крећете са дијетом и држите је наредна 24 сата. За то време дозвољен је максималан унос воде (од две до четири литра и више), а само изузетно лимунада и чајеви, али без шећера. На овај начин могуће је изгубити и до три килограма телесне тежине.

Иако звучи сурово, ову дијету није тешко држати, јер у време Месечевих мена сам метаболизам се мења, па је и потреба за уносом хране смањена и може да се надокнади уносом течности.

Наравно, особе које имају здравствене проблеме, ову дијету треба обазриво да примењују док не упознају свој организам и не пронађу праву меру на који начин могу да издрже овај пост.

Када је Месец у опадању (од пуног до последње четврти) течности се не нагомилавају у организму као када је у порасту, па зато можете опуштеније себи да приуштите храну коју волите а која је проблематична када је реч о калоријама.

Када је у расту, водите рачуна о количини и квалитету хране, јер све што унесете у себе организам ће много дуже прерађивати и избацивати него у претходној фази.

Пун и млад месец - Искористите ове мене и 24 сата се одрекните хране и пића (осим воде) и на тај начин очистите организам од свих заосталих отрова и масноћа које сте наталожили током фаза.

Све ово се односи и на понашање. Месец не делује само на течности у организму, већ и на целокупна дневна дешавања која су узрокована променама расположења и општом атмосфером. Па тако, када је Месец у порасту, започните нове пројекте, јер ће они имати тенденцију да се развијају и расту. Када је у опадању, избегавајте било какав нови почетак, јер ће он ићи отежано и успорено. У време Месечевих мена избегавајте крупне промене, а пост као начин исхране примените и као модел општег понашања.

Познато је да на одређене људе Месечева мена утиче јаче, а на неке слабије. Ипак, она делује на све људе на Земљи, па према томе, уколико сте приметили да с времена на време имате необјашњиве промене расположења, нападе плача и депресије, емотивне шокове без стварне основе, раздражљивост и свадљивост - обратите пажњу на кретање Месеца и проверите колико се то поклапа са његовим фазама. Упознајте његов ритам и живите у складу са њим.


МЕСЕЧЕВЕ МЕНЕ У НАРЕДНОМ ПЕРИОДУ:

Мај

Пун месец - 7. 5 - 12:45:42

Последња четврт - 14.5 - 16:03:12

Млад месец - 22. 5 - 19:39:20

Прва четврт - 30. 5 - 05:30:24

Јун

Пун месец - 5. 6 - 21:12:53

Последња четврт - 13.6 - 08:24:13

Млад месец - 21. 6 - 08:41:55

Прва четврт - 28. 6 - 10:16:11

Јул

Пун месец - 5. 7 - 06:44:53

Последња четврт - 13. 7 - 01:29:31

Млад месец - 20. 7 - 19:33:23

Прва четврт - 27. 7 - 14:33:02

Август

Пун месец - 3. 8 - 17:59:18

Последња четврт - 11. 8 - 18:45:18

Млад месец - 19. 8 - 04:42:06

Прва четврт - 25. 8 - 19:58:11