Зашто се потрошачи поводе за рекламама и купују и оно што им не треба? Шта људе наводи да верују у прозирне лажи? Ови знакови хороскопа су најлакша мета за мајсторе пропаганде:



Ован


Лак сте плен медијских обмана, посебно ако је реч о возилима, техници и алату. Активни сте и нестрпљиви па немате воље ни времена за проверавање смисла примљених порука. Ако пропаганда тврди оно у шта већ верујете, аутоматски је прихватате као истину. Произвођач који задобије ваше поверење стиче важног савезника јер сте склони агресивно наметати другима марке које вам се свиђају.

Рибе


Припадате ли овом знаку, на вас је лако утицати. Ваши су ставови саткани од осећаја и утиска па сте идеална мета медијских манипулатора. На вас најјаче делују рекламе с додатком романтике и мистике. Пријатна мелодија, игра светла и сенке, завеса која лелуја на поветарцу, чипкаста одећа или нежно загрљени пар навешће вас да купите било што. Највећа слабост су вам козметички и фармацеутски артикли.

Рак


Највише вас голицају рекламе о вашим класичним приоритетима - кућанству, здрављу, породици и деци. Будући да сте велики патриота, прихватате позив на „куповину домаћег“. Пропагандне поруке које ће вас најлакше сломити су оне које буде страх или кривицу. Ваша наглашена емпатија наводи вас да купите оглашавани производ макар вам не требао јер вам је жао да разочарате трговце.

Бик


Не одолевате рекламирању намирница па ћете међу првима пробати нову врсту тестенине и уверити се у квалитет хваљеног вина. Лако вас је могуће привућии оглашавањем намештаја. Призор удобних фотеља и кауча, посебно ако је на њима згодна манекенка, натераће вас да се што пре завалите на њиховом наслону. Обећање поклона купцима или ознака „два по цени једног“ још су неки трикови који непогрешиво делују на Бикове.







Међу поводљивим знаковима су и Вага, Лав и Стрелац. Рекламама најмање верују Јарац, Девица и Шкорпија.



(tportal.hr)