ТОП-ФОРМА: Нападните целулит правилним трчањем

Т. Л.

понедељак, 01. 06. 2020. у 09:20

ТОП-ФОРМА: Нападните целулит правилним трчањем
Суштина је да се мења ритам и темпо физичке активности
АКО мислите да ће ваша кожа постати затегнута и без изгледа "поморанџине коре" после недељу дана свакодневног и дугог трчања, варате се. Боље да што пре одустанете од такве активности, јер ће жељени ефекат изостати, а тело ће бити исцрпљено.

Стручњаци кажу да трчање јесте лек у борби против целулита, али само ако је тренинг добро одрађен. Суштина је да се мења ритам и темпо физичке активности, а не да сваког дана трчите маратонску туру.

Правило гласи да најпре пет минута брзо ходате, што се води као загревање. Затим крените да трчите, што брже, али тако да издржите у цугу 30 секунди. Потом ходајте исто толико, што се рачуна као активни одмор, па опет наставите да трчите 40-50 секунди, одмарајте се 30 секунди и све тако до 15 минута.

Овакав тренинг би требало да понављате трипут недељно. Дакле, никако сваког дана. Како време буде одмицало, можете да смањујете интервал ходања, а продужавате секунде трчања. Тело ће вам само показати када буде спремно. Убрзаћете метаболизам и кренуће сагоревање масних наслага, а кожа ће већ после две недеље постати еластична и лепша.

Било би добро да трчање комбинујете и са другим активностима, пливањем, вожњом бицикла или теретаном. И не заборавите да је брига о исхрани (без шећера и масти) пожељна у сваком тренутку, као и испијање две литре воде дневно.