Вежба за задњу ложу: Важно је да их правилно радимо, ево како се то постиже

Ж. П.

уторак, 02. 06. 2020. у 12:10

Вежба за задњу ложу: Важно је да их правилно радимо, ево како се то постиже
Одвојите време за вежбање. Ако нисте у могућности преподне, онда то учините поподне
БАЛЕРИНА и ТВ ауторка Дрина Пешић истиче значај мишића задње ложе и појашњава зашто је важно да правилно радимо вежбе за тај део тела и останемо у сјајној форми.

- На задњу ложу можете да делујете и истезањем, али нећете постићи жељени ефекат јер на тај начин недовољно активирате ту групу мишића. Вежба коју ћу вам показати овог пута управо ће на прави начин "упослити" задњу ложу, а можете да је радите код куће или, што је још боље, у дворишту ако га имате. Одвојите време за вежбање. Ако нисте у могућности преподне, онда то учините поподне, након обавеза, али бар сат и по након ручка - саветује Дрина.

Како се вежба изводи? Прво седите (као на фотографији 1) тако да руке буду раширене, одвојене од тела, ноге су савијене. Затим се издигнете уз помоћ руку. Ноге и даље треба да буду савијене, а стомак, глава и ноге у истој равни, као "сто" (фотографија 2). Затим се вратите у првобитни положај, па поновите вежбу. Док седите удахните, а када се издигнете - издахнете. Поновите вежбу минимум десет пута.