Балерина и ТВ ауторка Дрина Пешић ни у време изолације не престаје да вежба. Овога пута читаоцима "Новости" показује вежбе које су добре за јачање унутрашњих мишића ногу, као и за истезање мишића. У ситуацији када се боримо за здравље, настојте да их радите код куће

За ову вежбу потребна вам је столица. Станете поред ње, са стране (као на фотографији), ухватите је једном руком. Станите тако да ноге буду у првој позицији, односно настојте да вам пете буду спојене, а прсти "отворени" на страну. Десну ногу одвојите мало од леве.

Треба да буде отворена ка споља, никако ка унутра! Сада благо ногом кружите у том положају. Окренете се на другу страну, ухватите се за столицу и поновите вежбу.

- Наглашавам да је сваку вежбу потребно поновити бар петнаест пута да бисте видели ефекат, односно да би се на вашем телу видело да редовно вежбате. Боримо се против короне и на овај начин, вежбајући. И, дезинфикујте мисли. Свемир није у карантину - поручује позната балерина.