Мајонез баците, шећер заборавите: 5 строгих правила за добру линију жена у средњим годинама

А. М.

23. 10. 2019. у 09:46

Мајонез баците, шећер заборавите: 5 строгих правила за добру линију жена у средњим годинама
Пет правила нутрициониста за добру линију жена у критичним средњим годинама, као и у трећем добу. Не треба размишљати о количини хране, већ о намирницама
ЖЕНЕ када уђу у менопаузу обично добију неколико килограма вишка, које тешко "скидају", али уз правилну исхрану овај проблем може лако да се реши.


У сваком животном добу треба прилагођавати исхрану, јер оно што могу да поједу тинејџери прави је "отров" за људе у средњим годинама и у трећем добу. Ивана Славковски Билић, холистички нутрициониста, каже да се жене гоје јер једу лошу храну као што је засићена масноћа.


- У Србији се обично не говори о храни, већ о нутријентима и мало ко разуме шта значи засићена масноћа и одакле долази - каже Ивана Славковски Билић. - Највећи извор засићене масноће су производи животињског порекла: месо, млечни производи и јаја. Препуни су засићене масноће и све здравствене организације се слажу да би унос мање количине помогао у превенцији многих болести, па и неконтролисаног добијања килограма. Уосталом, гојазност је фактор ризика за хипертензију, рак, дијабетес и остала хронична обољења.


Храна коју би требале да једу жене у средњим годинама и трећем добу треба да обилује влакнима, као што су воће и поврће, махунарке и интегралне житарице. Слатко треба избегавати максимално, јер људски организам увек бира најслађу и најмаснију храну, јер је развијен такав нагон током еволуције. Нажалост, произвођачи хране у супермаркетима манипулишу бојама на паковању.


- Треба одолети комбинацији масно, слано и слатко - закључује Ивана Славковски Билић.




Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Катмер

23.10.2019. 10:44

Не бих ја потцењивао тај "нагон еволуције" (за масноћама) Само треба јести с'мером. Уосталом много има "научних" заблуда о правилној исхрани.