Желите ли раван стомак: Исхрана важнија од вежбања

С. Б.

петак, 12. 06. 2020. у 20:21

Желите ли раван стомак: Исхрана важнија од вежбања

Илустрација / Фото Depositphotos

Од бесомучног понављања трбушњака много је важнија уравнотежена исхрана, тврде фитнес стручњаци. Израчунато је да је удео исхране у лепо дефинисаном стомаку чак 70 одсто, а вежби само 30 процената

ВЕРОВАТНО сматрате да су за чврст и раван стомак најважније вежбе. Е, па, нисте у праву. Од бесомучног понављања трбушњака много је важнија уравнотежена исхрана. То тврде фитнес стручњаци. Чак је и израчунато да је удео исхране у лепо дефинисаном стомаку чак 70 одсто, а вежби, сходно томе, само 30 процената.

Ово не би требало да буде позив да престанете да вежбате, напротив. Радите трбушњаке, и то неколико пута недељно. Добар резултат неће изостати, али све морате да поткрепите и одговарајућом исхраном. На пример, за доручак једите житарице, због биљних влакана. Навикните се да дан започињете овсеном кашом. И вечера би требало да се састоји од житарица, интегралних. Заситиће вас, а истовремено средити дигестивни тракт. Од напитака, препоручују се зелени чај и јогурт (зато што велике количине калијума смањују функцију хормона који је заслужан за складиштење масти).

А од свега набројаног још је важнија воља. Воља да истрајете у вежбању, али и да се одупрете намирницама које нису добар избор ако желите да имате раван стомак.





Пратите нас и путем иОС и андроид апликације