УКОЛИКО вас мучи несаница, можда не би било лоше да промените неке ствари у вашој спаваћој соби, које свакако могу да буду реметилачки фактор доброг сна. За почетак, крените од боја! Јер оне много тога "диктирају" и њихов утицај на наш организам није уопште занемарљив.

Препорука стручњака је да зидове никако не бојите у црну, љубичасту, јаркоплаву или зелену, јер оне ремете сан и требало би их избегавати. Најбоља опција су бела и беж, затим светложута, пошто ове нијансе делују опуштајуће, а то је оно што нам је потребно када легнемо у кревет. Пастелноплава и нежнозелена су такође прихватљиве.

Осим тога, спавање у пиџами ватрених боја је нешто што би требало избегавати. Замените их спаваћицама нежних и неутралних тонова.

Да би сан био квалитетнији, избегавајте да вечерате храну која садржи азот, као што су месо и сухомеснати производ, а уместо алкохола пијте чајеве од матичњака или камилице.

Занимљиво је да и смех помаже да се успавамо, јер смејање од срца подстиче лучење природних морфина. И још ако бисте се натерали да 15 минута пре одласка у кревет ходате, како бисте убрзали рад крвотока и снабдели крв кисеоником, несаница би постала прошлост.