ЧИТАЊЕ књига пре спавања побољшава квалитет сна, смањује стрес, поправља расположење и помаже да боље и исправније доносимо одлуке, показали су резултати студије издавачке куће Penguin random house. Истраживачи истичу да је то много боље него да будете активни на друштвеним мрежама или да гледате телевизију.

Светло које допире са малог екрана шаље мозгу сигнал да је још дан, па ћете теже утонути у сан, а ујутру ћете бити уморни и нерасположени. Нашем уму је потребан бег од компјутера и савремених технологија, а читање спречава лучење мелатонина - хормона који изазива осећај умора.

- Доказано је да читање позитивно утиче на ментално и физичко здравље, а ми као издавачка кућа морамо да ширимо такву поруку - рекла је менаџерка издавачке куће Келси Менинг.

Наиме, “Њујорк пост” пише да читање књига представља нови вид велнеса који је, у односу на друге начине опуштања, најјефтинији и најлакше доступан. Уколико у време кућне изолације не знате како да употпуните време, читање је одличан избор.