да делује стимулативно, али због модерног начина живота готово да смо изгубили способност опуштања.

Стрес постаје свакодневица и врло је штетан, па чак и опасан за наше здравље, повезан је са срчаним болестима, депресијом и дијабетесом. Због тога су стручњаци открили неколико начина како да останете здрави када сте под стресом.

Потражите помоћ стручњака

Није нормална појава да дуготрајно будете под стресом. Уколико сматрате да ћете "прегорети"од стреса, немојте заборавити да потражите стручну помоћ.

Научите да се носите са проблемима

Приступи решавању проблема ублажиће екстремни стрес. Ако сте забринути, борите се против тога. Разговарајте и преговарајте, јер ће вам то дати више наде него да само седите и размишљате о проблему, а да ништа не решавате.

Довољно спавајте

Кад сте под стресом, ваш сан често испашта због тога. Стручњаци упозоравају да уколико патите од лошег сна, то ће вам повећати ниво стреса, а уколико имате здрав сан - то ће вам помоћи да управљате стресом.

Aктивност

Вежбање је снажно средство за ублажавање стреса, које ће преплавити тело ендорфином, хормоном среће. Ако не можете себи приуштити да посетите теретану или имате обавезе које вас задржавају код куће, постоји много бесплатних тренинга које можете радити код куће.

Не изгарајте на послу

Живимо у друштву које преувеличива улогу прекомерног посла. Да бисте избегли да "прегорите" од стреса, имајте на уму да не морате сваки сат проводити у продуктивном или плодоносном раду. Понекад је добро само не радити ништа, саветују стручњаци.