Престаните да хрчете

Б. Ј.

уторак, 26. 03. 2019. у 13:00

Престаните да хрчете

Depositphotos

Уколико ви и ваши укућани имате проблем са хркањем, неопходно је променити животне навике, јер на ову појаву утичу вишак килограма, алкохол, пушење, неиспаваност...

Знате ли да готово трећина људи старости од 55 до 84 године хрче, а међу њима је 40 одсто мушкараца? Уколико спадате у ову категорију, или спавате до хркача, испробајте ове трикове.

Ако имате вишак килограма, или нисте довољно физички активни, смршајте и покрените се, јер дебљи људи чешће хрчу од мршавијих, због лошијег проласка кисеоника кроз организам. Престаните да пијете алкохол, јер он опушта мишиће језика и грла, што делимично блокира проток ваздуха приликом дисања, а то доводи до хркања.

Избаците и цигарете. Дувански дим лоше утиче на назалне пролазе и синусе. Немојте да спавате на леђима, јер вам језик тада пада уназад и долази до избацивања заглушујућих звукова. Покушајте да заспите на боку. Издувајте нос непосредно пред спавања или се инхалирајте - то ће отворити назалне пролазе и побољшати дисање.

Ако у просеку спавате само по неколико сати, већа је шанса да ћете хркати. Нередовно спавање може да доведе до неуравнотеженог дисања током сна.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (2)

Паметњакович

26.03.2019. 23:22

@Nikola - Јок Ти ЧЕ мени кажеш Ајде бегај