Јогурт за раван стомак: Без много муке скините килограме

Специјални додатак Доктор у кући

недеља, 05. 07. 2020. у 19:50

Јогурт за раван стомак: Без много муке скините килограме
Истраживања су показала да треба пити пола литра овог напитка дневно

УКОЛИКО сте презапослени и немате времена да се придржавате захтевних дијеталних режима исхране, предлажемо вам "јогурт дијету". Истраживања су показала да ако се пије пола литра јогурта дневно, може да се смрша за чак један конфекцијски број. Наиме, професор Мајкл Земел са Универзитета Тенеси, који је спровео истраживање каже да људи који дневно попију пола литра јогурта и смање унос калорија изгубе 22 одсто више свеукупних масти у организму и 81 одсто више масних наслага на стомаку.

Мушкарцима може да буде занимљиво и истраживање Технолошког института из Масачусетса, у ком је откривено да јогурт подстиче плодност.

"Јогурт дијета" заузима сам врх међу популарним брзим дијетама и то са разлогом. Осим што ефикасно помаже у скидању вишка килограма, повољно утиче на пробаву, детоксикацију организма и јачање имунолошког система.

Варијанта јогурт дијете коју предлажемо држи се три дана заредом, затим се прави кратка пауза, па се може поновити зависно од вишка килограма које треба скинути.

Доручкује се и вечера код куће, а ручак и ужину можете понети са собом на посао.

ПРВИ ДАН

Доручак: нискомасни јогурт са пахуљицама по избору

Ручак: поврће са пиринчем зачињено маслиновим уљем, сољу и бибером

Ужина: воћни јогурт

Вечера: салата од шаргарепе, јабуке, мало шунке и јогурт. Уколико желите набројане састојке можете продинстанти на мало маслиновог уља и након тога у припремљену смесу додати немасни јогурт

ДРУГИДАН

Доручак: салата од краставца и јогурта

Ручак: ћуретина или пилеће бело месо уз додатак једне паприке, парадајза и шампињона које је потребно кратко пропржити на маслиновом уљу. Када се смеса охлади, у њу се додаје један јогурт.

Ужина: јогурт

Вечера: јогурт са шумским воћем, најбоље припремљен од свежих састојака

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: воћни јогурт са циметом у кућној припреми

Ручак: 150 г ослића, салата од краставца, јогурта и мало сенфа

Ужина: јогурт

Вечера: 100 г тестенине са једним јајетом и паприком уз додатак нискомасног јогурта

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)