Скините масне наслаге са бутина и стомака: Ова дијета ће вам помоћи

Специјални додатак Доктор у кући

недеља, 28. 06. 2020. у 12:20

Скините масне наслаге са бутина и стомака: Ова дијета ће вам помоћи

Depositphotos

Водите рачуна да порције буду мале и пазите на њихову калоријску вредност
УКОЛИКО сте одлучили да се решите вишка масних наслага са бутина и стомака, поред физичке активности биће вам потребна и одговарајућа дијета.

Амерички доктор Ијан К. Смит осмислио је план исхране који је делотворан за уклањање вишка масноћа на дуже стазе. Основно је да ова дијета спречава успоравање метаболизма, а самим тим и стагнирање у мршављењу које често доводи до тога да се одустане и врати старим навикама.

Доктор Смит сматра да је најбољи начин да се убрза размена материја у организму и истопи сало тако што ће се јести често, а мало. Тако ће, објаснио је доктор, метаболизам уз овај начин исхране да ради као швајцарски сат, а сало ће се топити.

Водите рачуна да порције буду мале и пазите на њихову калоријску вредност.

Предлажемо јеловник за један дан, а преостале осмислите сами на основу ових намирница: јаја, пилеће бело месо, мање масна говедина, ћуретина, риба, сланина, маломасно кравље млеко, овсене пахуљице, хлеб од целог зрневља, интегрални пиринач, сочиво, црни пасуљ, леблебије, семенке сунцокрета, зелена салата, парадаjз, броколи, боранија, бровнице, крушке, грејпфрут, банане...

ДИЈЕТА

Доручак

банана, мања чинија овсене каше и шоља кафе

Преподневна ужина

шоља немасног грчког јогурта са прстохватом цимета и кашичицом меда

Ручак (први део)

120 г гриловане ћуретине, парче хлеба, парче немасног сира, зелена салата, пола парадајза, барено поврће по жељи и чаша лимунаде

Послеподневна ужина

пола авокада

Ручак (други део)

протеински шејк, шака малина и шоља немасног млека

Вечера

150 г гриловане рибе, већа чинија грилованог или бареног поврћа, шоља чаја

Напомена: Пре сваког оброка попијте чашу млаке воде, а размак између оброка би требало да буде два сата

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације