Јеловник за пет дана: Смршајте и ублажите алергију јагодама

Специјални додатак Доктор у кући

среда, 20. 05. 2020. у 14:50

Јеловник за пет дана: Смршајте и ублажите алергију јагодама
Овај режим исхране је прилично рестриктиван, али је и двоструко користан. Ово воће убрзава топљење масти, а садржи фенолну киселину, која има антиалергијска својства

АКО сте током кућне изолације набацили вишак килограма, а кубурите и са алергијом, савет је да, сада када их има у у изобиљу, свакодневно једете јагоде. Фенолне киселине у овом бобичастом воћу имају антиалергијска својства, што значи да оне помажу у смањењу биохемијских процеса који се повезују са алергијским реакцијама.

Наравно, као и са другим врстама хране, неке особе су алергичне и на јагоде па, ако сте и ви у тој групи, онда је најпаметније да их избегавате.

Јагоде су, такође, богат извор антиоксиданаса. То практично значи да повољно делују на организам, јер убрзавају процес размене материја и истовремено штите од слободних радикала који се повезују с преурањеним старењем и разним обољењима.

Осим тога јагоде садрже антицијанине који стимулишу топљење масти. Зато, уколико покушавате да смршате и побољшате свој штит од алергије, придржавајте се предложеног јеловника.

ПРВИ ДАН

Доручак: 200 г јагода

Ручак: 200 г јагода, кувано јаје, 2 дл јогурта

Вечера: 2 парадајза или 2 дл куваног парадајза, 2 тврдо кувана јаја, два двопека, пола краставца или мало зелене салате

ДРУГИ ДАН

Доручак: 200 г јагода

Ручак: 200 г јагода, кувано јаје, 2 дл јогурта

Вечера: 125 г динстане јунетине, парадајз, двопек

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: 200 г јагода

Ручак: 200 г јагода, кувано јаје, 2 дл јогурта

Вечера: 170 г пилетине, краставац и двопек

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: 200 г јагода

Ручак: 200 г јагода, кувано јаје, 2 дл јогурта

Вечера: 125 г крављег сира, парадајз, двопек

ПЕТИ ДАН

Доручак: 200 г јагода

Ручак: 200 г јагода, 200 г куваног меса или рибе, парадајз, двопек

Вечера: пола килограма куване шаргарепе, кромпира или грашка