ДИЈЕТА са медом и лимуном подразумева да сваког јутра у шољу топле воде нацедите пола лимуна и додате једну кашику меда. Овај напитак пије се пре доручка и увече 30 минута пре одласка на спавање. На овај начин убрзава се метаболизам и смањује потреба за калорничним намирницама.

Поред тога што јача имунитет и побољшава концентрацију, мед може да помогне у скидању сувишних килограма. Требало би га редовно конзумирати због великог броја нутритива које садржи, а дијета базирана на овој намирници не подразумева гладовање и велико одрицање.

Да би дијета била што ефикаснија и довела до губитка килограма, неопходно је да се из јеловника избаце кромпир, похована храна и масно месо. Уколико се свих правила будете придржавали, за недељу дана телесну тежину можете да смањите за три килограма.

За време дијете препоручује се узимање интегралног хлеба, тестенина и пиринча, који су богати влакнима. Организам на овај начин лакше вари храну, док осећај ситости дуже траје. Колачи су дозвољени све док уместо белог шећера стављате мед, али не треба претеривати у количини.

ПРВИ ДАН
Доручак: Два парчета сланине са роштиља и један парадајз
Ужина: Шака маслина
Ручак: Омлет од три јаја са црним луком, паприком, печуркама, јогурт са бобичастим воћем и медом
Вечера: Риба са куваним броколијем и пасуљем

ДРУГИ ДАН
Доручак: Два кувана јаја и парче интегралног тоста
Ужина: Неколико мањих ораха
Ручак: Чорба од сочива или пасуља и два интегрална кекса, јогурт са бобичастим воћем и медом
Вечера: Пљескавица са луком, уз паприку, тиквице, парадајз и мало сира

ТРЕЋИ ДАН
Доручак: Мусли са јогуртом и исецканим сувим кајсијама
Ужина: Један медењак
Ручак: Велика мешана салата направљена од зелене салате, тврдо куваног јајета, конзерве туњевине, сира, преливена кашиком меда. Воћна салата
Вечера: Печена свињетина са пасуљем и парадајз сосом, купус салата

ЧЕТВРТИ ДАН
Доручак: Две кобасице са роштиља и парадајз
Ужина: Воће по избору
Ручак: Сендвич од интегралног хлеба са парчетом шунке, сир и салата по избору, јогурт са бобичастим воћем и медом
Вечера: Пилећи батак пржен у маслиновом уљу са црвеним луком и тиквицама

ПЕТИ ДАН
Доручак: Чаша јогурта са медом, орасима и другим воћем по избору
Ужина: Јабука
Ручак: Пржена јаја са паприкама, парадајзом и луком, салата по избору
Вечера: Шпагете са комадићима меса и парадајз сосом