Милица Михаиловић из Београда, мајка троје деце, успела је да за пола године смрша 55 килограма. У августу прошле године, Милица је имала 137 килограма, а сада има 82. Како каже, ту неће стати, већ намерава да изгуби још 5-10 килограма.


Милица је нашла начин да трајно смрша и сада помаже другима који имају проблем са вишком килограма.

- Страст према храни ме је довела до 137 килограма на ваги. Цео живот муку мучим са килограмима, гојазна сам од своје пете године. Килограми су се само додавали. Имала сам три трудноће и после њих се угојила 30 килограма. Прошле године имала сам 70 килограма вишка- почиње причу ова Београђанка.

Прву дијету испробала је у 4. разреду основне школе, то је била позната “купус дијета”. Цео живот је провела на дијетама, али ниједна није деловала. Дешавало се да смрша и 15 килограма, а онда јој се килажа врати.


Како каже, са толиким вишком килограма више није могла да функционише и обавља свакодневне активности, отежано је ходала, тешко силазила низ степенице, није могла да потрчи за децом.

- Једном приликом пошла сам у шетњу са децом. Док сам гурала колица са бебом мој најстарији син је возио бицикл. Наједанпут је кренуо ка улици. Покушала сам да потрчим за њим и нисам могла. Све што сам могла је да вичем “стани, стани!”.


Милица је почела да се прибојава да ће се разболети и да неће моћи да брине о деци.

Она се до тада бавила осмишљавањем рецепата за укусну, гурманску храну. Снимила је више од 1000 рецепата протеклих година и стекла више од 100 000 пратилаца.



- Пожалила сам се својим пратиоцима како желим да смршам, али више не знам како, јер ништа није дало резултат, а здравствено стање ми је било све горе. Једна госпођа ми је предложила да пробам са програмом за мршављење једне америчке научнице. Тада сам схватила зашто дијете не помажу и да морам да променим начин исхране - каже Милица.

Највећи проблем, како каже, ствара зависност од хране и та зависност се може држати под контролом.

Милица каже да јој овај начин исхране не пада тешко.

- Особа која се цео живот пати са вишком килограма, када смрша осети неку врсту ослобођења. Зато се није тешко придржавати оваквог начина исхране.


ОВАЈ НАЧИН ИСХРАНЕ ПОДРАЗУМЕВА:

1. ПРАВИЛО - НЕМА ШЕЋЕРА, НЕМА БРАШНА, изазивају јаку зависност


2. ПРАВИЛО - ТРИ ОБРОКА у току дана, и ништа између (овако се држи ниво инсулина под контролом и спречавају се напади глади)

3. ОДРЕЂЕНЕ КОЛИЧИНЕ ХРАНЕ - придржавати се прописаних количина хране у току дана. Потребно је мерити храну и придржавати се тачно количине хране по групама намирница.