ГЛАВНО јело дијете која траје седам дана је супа, која помаже брзом сагоревању масноћа. Сваког дана препоручује се да једете ово јело макар за један оброк, што ће такође допринети превенцији против прехладе и грипа.


За време дијете не сме да се пије алкохол због процеса топљења масних наслага у организму, као ни да се једе хлеб. У данима када је прописан говеђи одрезак, можете га заменити пилећим прсима, печеним на жару, или рибом као што су туна и скуша. Али важно је, да бар један дан једете говедину, јер има специфичне састојке потребне за процес сагоревања масноћа.

Дијета се темељи на рецепту једне америчке болнице за кардиоваскуларне болести, која се даје тешким срчаним болесницима за брзо мршављење, пре операције.

За седам дана, уколико се доследно поштује јеловник, требало би да смршате пет до шест килограма. Ако сте скинули више од седам килограма, прескочите дијету на дан или два, пре него што наставите. Дани морају ићи по прописаном распореду и не смеју да се прескачу.


ПРВИ ДАН

Једите само воће и супу. Можете јести било које свеже воће, осим банана. Поморанџа или мандарина су идеалне за ово доба године јер имају много течности. Препоручује се чај без шећера.


ДРУГИ ДАН

Једите само поврће и супу. Можете појести колико год хоћете свежег и конзервираног поврћа. Покушајте јести што више зеленог лиснатог поврћа као што су салата и спанаћ, али избегавајте грашак или кукуруз. За вечеру узмите велики кромпир печен у љусци са кашичицом маслаца.


ТРЕЋИ ДАН

Једите супу, воће и поврће, али ништа више од тога. Ако сте за прва три дана поштовали јеловник и нисте јели ништа изван јеловника, морали бисте изгубити два до три килограма.


ЧЕТВРТИ ДАН

Једите супу, банане и немасно млеко, јогурт или кефир. Можете појести највише три банане, а воду можете пити колико год хоћете. Овај дан организму су потребни калијум и угљени хидрати, као и калцијум и беланчевине, да бисте смањили жељу за шећером.


ПЕТИ ДАН

Једите супу, говедину и парадајз. Можете појести приближно 200 гр говедине, конзерву парадајза или шест свежих парадајза. Препоручује се говеђи одрезак, брзо печен без масноће или кувана говедина. Покушајте попити најмање шест до осам чаша воде, да омогућите испирање киселине из организма.