ПРЕМА искуству нутрициониста, дијете са јабукама дају добре резултате "на дуже стазе". Само тиме што ћете увести као ритуал једну јабуку пре сваког оброка, можете смршати килограм за недељу дана.

Јабуке су ефикасне за мршављење јер је реч о воћу које има састојке који регулишу ниво холестерола и шећера у крви. Уједно ствара осећај ситости, смањује апетит и регулише пробаву. Осим што убрзава метаболизам, чистe организам од токсина.

Постоје разне варијације које подразумевају унос овог воћа, од којих неке трају неколико дана, док друге захтевају дужи период придржавања овог режима исхране. Када је у питању ова дијета, седам дана је довољно да скинете одређен број килограма, уколико се придржавате специфичног режима.

Ипак, треба напоменути да су овакве дијете забрањене особама које болују од хроничних болести. Ригорозни режими могу довести до нуспојава као што су главобоља, малаксалост, нервоза, поспаност и желудачна киселина. Уколико осетите неке од ових симптома, требало би да прекинете са дијетом.

ПРВИ ДАН

Доручак: чаша нискомасног млека

Ручак: јабука пре ручка, 300 грама бареног поврћа, кувано јаје и парче двопека

Вечера: јабука пре вечере, 100 грама пилетине, печене или припремљене на жару

ДРУГИ ДАН

Доручак: чаша воћног јогурта

Ручак: јабука, 100 грама барене пилетине са 100 грама салате и кришка ражаног хлеба

Вечера: јабука, 200 грама туњевинеН

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: чаша кефира

Ручак: јабука, 100 грама ћурећих прса и 50 грама зелене салате

Вечера: јабука, 150 грама печене телетинеН

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: 100 грама сира, двопек и омлет од једног јајета

Ручак: јабука, 100 грама тестенине са 50 грама наренданог сира и умаком од парадајза

Вечера: јабука, 200 грама пилећих прса

ПЕТИ ДАН

Доручак: воћни јогурт

Ручак: јабука, 200 грама печене морске рибе и мало зелене салате са лимуном

Вечера: јабука, 100 грама печене пастрмке и пола парадајза

ШЕСТИ И СЕДМИ ДАН

Поновите јеловник од било ког дана по избору