Да не осетите пост

В. Н.

25. 03. 2018. у 17:54

Да не осетите пост

Shutterstock

Током уздржавања од мрсне хране многи упадају у замку једноличне исхране. Водите рачуна да уносите довољно хранљивих материја

НАМИРНИЦЕ животињског порекла искључују се из исхране током поста, што доводи до тога да је кардиоваскуларни систем мање оптерећен. Током привременог "одмора" од меса, јаја и млечних производа, организам искоришћава унутрашње масне резерве, тако да се смањује ниво лошег холестерола у крви.

Међутим, овакав начин исхране има и неке недостатке, као што је сужени избор намирница и често понављање истих јела. Зато је потребно да се потрудите да оброци буду редовни и разноврсни, како организам не би трпео због недостатка хранљивих материја.

ПРВИ ДАН

Доручак: житарице и суво воће преливени воћним соком

Ужина: крушка и јабука

Ручак: чорба од поврћа, паприка пуњена пиринчем и сојом, сезонска салата са кашичицом хладно цеђеног маслиновог уља

Вечера: парче пите са интегралним корама, са надевом од печурака

ДРУГИ ДАН

Доручак: салата од кукуруза, празилука, посног мајонеза и кикирикија

Ужина: воћни компот

Ручак: чорба од поврћа, пире од проса и карфиола, печена сојина шницла (пире се припрема као и кромпир пире) сезонска салата

Вечера: печена риба и сезонска салата

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: салата од кукуруза, паприке, шаргарепе и туњевина

Ужина: суво воће

Ручак: чорба од парадајза, печени кромпир са луком и маслиновим уљем

Вечера: туњевина и свежа салата

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: 50 грама ланених или овсених плочица са шољом сојиног јогурта

Ужина: бадем или ораси

Ручак: Пребранац са алевом паприком, млевени парадајз

Вечера: салата од посног сира, кикирикија, сусама и посног мајонеза

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

није Него

26.03.2018. 11:47

најмањи могући проблем у посту је храна, како помоћи људима у другим тежим стварима?