Почела ОТИМАЧИНА имовине СПЦ у Црној Гори: У Пљевљима продају црквену воденицу стару 500 година

Novosti online

петак, 05. 06. 2020. у 20:19

Почела ОТИМАЧИНА имовине СПЦ у Црној Гори: У Пљевљима продају црквену воденицу стару 500 година

Фото М. Дробњак

Осамнаест одборника коалиције ДПС-СД-БС усвојило одлуку о продаји дела земљишта и старе воденице старе 500 година која припада Манастиру Св. Тројице
Осамнаест одборника коалиције ДПС-СД-БС усвојило одлуку о продаји дела земљишта и старе воденице старе 500 година која припада Манастиру Св. Тројице из 16. века – написао је на свом Фејсбук профилу одборник Демократа у СО Пљевља Никола Ровчанин.

Он наводи да нису помогле ни аргументоване дискусије, указивање на недостатак процедуре, али ни молба Владике Атанасија.

Подсећамо, владика Атанасије се данас обратио молбом одборницима СО Пљевља:

„Господине Председниче, Господо пљеваљски одборници, Захваљујем Вам се што сте са пажњом примили наше писмо и још једном молитвено позивам и апелујем на вашу савест да не изгласате продају манастирске воденице. Заклињем вас Светом Тројицом и гробовима ваших славних предака да данас станете у одбрану Манастира Свете Тројице и његове имовине. Учините то због своје деце. Усрдно се молећи Господу да у миру дочекамо и прославимо празник Свете Тројице шаљем вам Наш архијерејски благослов“.

„Указивали смо да ће на црквеној имовини отварати коцкарнице и кафиће. Ево и у пракси!“

(Ин4с)

Коментари (18)

Пеизренац

05.06.2020. 21:08

Страшно! Неки потапају а неки и отимају " своје." Ништа Свето им није а за Бога и не хају. Знају ли они где ће им душа?! Сила/власт Бога не моли, али нама "грехове" остављају а своје џепове пуне ...

Перица из вароши

05.06.2020. 21:52

Продали и образ и душу ,па им више свето ништа није !!!!!!!!!!!

Miro

05.06.2020. 21:56

Они нису политичари,него секта! Уочи празника Свете Тројице они распродају имовину манастира Свете Тројице! Антихристи!

brunenbauer

05.06.2020. 23:34

@Miro - Nije slucajno da ce otimanje imovine Sv.Trojice dovesti do 3. dvjetskog rata.Vecina prorocanstava ukazuju na to.Sveta Trojice spasi vjerni narot tvoj.

Rasa

05.06.2020. 23:08

@İgor - NE nego pljackaju. Crkvena imovina je Crkvena ,zamilsi. Tvoja imovina je tvoja ili je mozda CG.GArant ne mozes da dokazes da si to posedovao pre 1903g

Duka

05.06.2020. 23:15

@İgor - Čuš tebe. Jadan je čovjek bez pameti.kažu da je bolje svašta jesti nego svašta pričati. Toliko toga bi ti sada napisao ali poslje tvoje izjave mislim da bi bio gluplji ja od tebe da ti išta objašnjavam.

Bomboclad

06.06.2020. 00:05

@İgor - Jojjjjj igore kakav si vo! Zamisli se malo pa reci svoju glupost mozda sledeci put budes pametniji....

Syam

06.06.2020. 00:49

@İgor - Zakon o privatnoj svojini je svetinja I u USA I u ostalom delu civilizovanog sveta. Zato malo se potrudi da budes iskreniji, prvo sa sobom a onda I sa nama, pa da ti izjave ne budu kriminalne

Dunster

06.06.2020. 12:31

@İgor - Komentar mu je toliko dobar baš onoliko koliko ima i pravopisnih grešaka. Ustvari možda se crnogorskim pravopisom tako piše!? A ko će ga znati, možda je Igor crnogorski (Milov) akademik!

Dymitr Ogonowski

05.06.2020. 22:58

Pametna odluka Srbije u toj situaciji bila bi da povuće priznanje nezavistnosti Crne Gore, ali imate Vucića.

Гојко

06.06.2020. 14:12

Anegdota povezana s Milovom vladom.Prosi Mrcho ispred robne kuce u BGD i jedan gospodin mu uvek da 10 evra.Kad ga 2 nedjelje nije bilo,naidje onako neobrijan i dade mu 5 E.Ovaj ga,zabrinuto sustize i,pita jel se sto dogodilo s njim jer mu je prije davao 10,a sad samo 5 evra-.A pravim kucu,pa su troskovi veliki.-Nemam nista protiv sto pravis kucu,al nemoj prijeko mojih ledja,odgovori mu Mrcho.