ПОСЛЕДЊА шанса да уплате аранжман са фрст минит попустом истиче на београдском сајму туризма који почиње за мање од месец дана.

У првом налету, током прошле јесени, српски туристи су уплатили више од 30.000 пакет-аранжмана за предстојеће лето. На највећој туристичкој манифестацији југоисточне Европе агенције традиционално продају аранжмане са велики попустима. Протеклих година попусти су износили и до 50 одсто, уз додатни "сајамски попуст" од седам одсто који се добијао приликом резервације на штанду.

Прочитајте још: Нови правилник боље штити туристе: Већи депозит брине мале агенције

- На сајму ће бити присутне многе велике агенције и понудиће попусте као и сваке године - каже Александар Сеничић, директор Националне асоцијације туристичких агенција ЈУТА. - Саветујем свим заинтересованима да пожуре, јер је ове сезоне продаја аранжмана већа од шест до седам одсто. Ово нарочито важи за оне који желе да летују у Турској и Египту, јер је ту потражња и број продатих аранжмана ове године већи за 20 одсто!

Најатрактивнији сегмент сајма су управо фрст минит понуде које не треба очекивати после 1. марта и нарочито уз чињеницу да је потражња већа него лане. Сајам ће представити и примамљиве могућности за одмор у летњој сезони, али и зимски одмор и релаксацију у планинским ски-центрима, бањама и увек актуелне спа-викенде или егзотичне, градски предах и далеке дестинације, омладински туризам и одлазак на конгресна дешавања.

Сајам се одржава од 20. до 23. фебруара под слоганом "Пут под ноге". Очекује се велики број излагача, али и нових дестинација. Поред осталих, премијерни наступ на Сајму туризма имаће Украјина, док се Уједињени Арапски Емирати и Куба, после кратког одсуствовања, враћају на сајам.


Најважнији део београдског сајма туризма су пословне активности, односно многобројни сусрети туристичких радника Балкана. Београд је велики туристички центар у којем ће посетиоци имати прилике и да чују новине у овој привредној грани. Посебан део, далеко од очију јавности, биће и пословни сусрети туристичких радника из региона и Медитерана.

ЕГИПАТ ПАРТНЕР

ЗЕМЉА партнер овогодишњег Сајма туризма је Египат која ће на 200 квадрата представити дестинације на Црвеном мору, роњење у Шарм ел Шеику, гастрономску понуду, као и отварање новог музеја у близини пирамида. У исто време одржавају се и пратеће манифестације: 11. Међународни сајам вина BeoWine, 16. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕЦА-ОПРЕМА и 16. Сајам сувенира "Види Србију".