Са експанзијом диталних медија, све већим бројем кабловских канала и променама навика гледалаца, ТВ станице у Србији из године у годину бележе тренд пада гледаности. Једина телевизија са националном фреквенцијом у Србији, која бележи раст гледаности у односу на претходну годину јесте ТВ Пинк. У 2019. Години, када је прославила велики јубилеј – 25 година постојања – ТВ Пинк је доказала да је неприкосновени медијски лидер у региону и крунисала још једну успешну годину.

Према резултатима једине званичне агенције за истраживање и мерење ТВ гледаности, Nielsen Audience Measurment, ТВ Пинк је 2019. годину завршила са знатно бољим резултатима него остале комерцијалне телевизије, па чак и Јавни сервис. Док је код осталих национаних емитера забележен пад гледаности у 2019. години, у односу на 2018. годину, гледаност ТВ Пинк је рапидно расла – када је реч о укупној гледаности, ТВ Пинк је у просеку имала удео од 22,22 одсто. Посебан раст међу гледаоцима на територији целе Србије, забележен је међу женском популацијом, где је Пинк са уделом у гледаности од 21 одсто апсолутни лидер у односу на све друге телевизије И Јавни сервис Србије, као и у групи гледалаца старости од 18 до 49 година и урбаном публиком, где је просечан удео 17 одсто. Највећи тренд раста када говоримо о структури гледалаца наше телевизије забележен је у групи гледалаца старости од 18 до 49 година, и то у ударном приме тиме термину.

Ослушкујући потребе публике, ТВ Пинк је током протекле године, можда више него икад за 25 година постојања, радила на иновацијама и променама у самој програмској шеми. Управо у праћењу светских трендова и трендова међу гледаоцима, лежи кључ невероватних резултата ТВ Пинк у времену када се бележи пад у гледаности телевизије.

Протекла година ће дефинитивно остати упамћена по повратку домаћег серијског програма, по ком је ТВ Пинк била препознатљива. Осим серија иностране продукције које су традиционално увек високо рангиране на топ листама гледаности, домаћи играни програм бележио је рекордне резултате. Наша публика премијено је гледала серије “Шифра Деспот” и “Државни Службеник”, док су у новој телевизијској сезони у продукцији и коопродукцији ТВ Пинк премијерно приказана нова остварења “Преживети Беогад” и “Црвени месец”. Прву епизоду “Црвеног месеца” пратило је 33 одсто аудиторијума, односно 1.600.000 гледалаца, чиме је серија оправдала титулу најзначајнијег Пинковог пројекта. Серија “Црвени месец” остварила је константан аудиторијум, посебно у групи гледалаца старости од 18-49 година – сваког радног дана у ударном приме тиме термину нове еписоде прати између 1.300.000 и 1.500.000 гледалаца, циме је постигла титулу најгледаније дневне домаце серије у Србији.

Фантастичне резултате током 2019. остварила је наша информативна редакција. Наша централна информативна емисија “Национални дневник” је готово свих 365 дана у години била званично најгледанија информативна емисија свих комерцијланих емитера. Поред “Националног дневника” и остали формати наше информативне редакције имали су резултате вредне сваке похвале. “Ново јутро” је у 2019. години доживело бројне промене, које је верна Пинкова публика наградила милионским аудиторијумом, али И титулом најгледанијег јутарњег програма свих комерцијалних емитера. Емисија “Контравизија” била је сваке недеље у топ десет најгледанијих емисија у дану, а протекла година донела је и нове информативне формате. Поред ауторске политичке талк схоw емисије Верице Брадић “Хит Твит”, која је без конкуренције најгледанија емисија тог типа, значајно појачање представља и Душица Спасић са својом дневном колажном емисијом “24 часа”, која се од почетка емитовања високо позиционирала на топ листама.

Када је реч о забавним форматима, наше талк схоw емисије оствариле су запажене резултате. Ауторска емисија Сање Маринковић “Магазин Ин” је и у 19. сезони сваке суботе окупљала многобројну публику. Сада већ традиционално, милионски аудиторијум традиционално је сваког уторка био уз лате нигхт емисију Огњена Амиџића, “Ami G Show”, која је била апсолутни лидер у тренутку емитовања. Недеља поподне је резервисана за вести и приче о познатима, а “Премијера - Викенд Специјал” је у години за нама забележила рекордну гледаност. Убедљиво најгледанија забавна емисија свих емитера је “Paparazzo лов“ који је сваке среде у самом врху гледаности уз милионски аудитоијум. У лидерску листу наших пројеката уписали су се и формати “Брак на невиђено”, “Тренутак из сна”, „ДНК“, али и најхуманији ТВ серијал “Кућа од срца”.

Један од свакако најпопуларнијих Пинкових пројеката је и хипер-ријалити “Задруга”, која већ трећу сезону бележи рекордне резултате гледаности. Током финалне ноћи “Задруге 2” 6. јула, уз наш програм било нешто више од 42% аудиторијума, што говори да је сваки други гледалац био уз Пинк. Током трајања спектакуларног финала, аудиторијум осталих телевизија био је три пута мањи у односу на публику која је била уз ТВ Пинк. Нови рекорди оборени су само два месеца касније, 6. Септембра, када је почела “Задруга 3”. Церемонија отварања треће сезона најгледанијег ријалтија на овим просторима била је убедљиво најгледанија емисија у тој недељи са невероватних 49% аудиторијума, док је у одређеним тренуцима удео у гледаности прелазио и 50%, што је 20% више у односу на проценат свих осталих емитера заједно. Поред ових података, готово сваке недеље, верна Пинкова публика пратила је и специјалне емисије: “Задруга-Избор потрчка”, “Претрес недеље”, “Питања гледалаца”, “Питања новинара”, “Избацивање”, али и њихово надеметање у формату „Задруговизија“.

ТВ Пинк је и нову 2020. Годину започела као најгледанија комерцијална телевизија, а званични резултати само су доказ да је ружичаста телевизија неприкосновени лидер у региону. Због верне публике, ТВ Пинк ће и у наредном период наставити да представља бројна изненађења, како би била у кораку са новим трендовима И потребама пгледалаца.

(ПР)