ОВО ЈЕ МОЈА ПОСЛЕДЊА ЕМИСИЈА: Водитељка се са сузама у очима опростила од гледалаца РТС

NovostiOnline

16. 07. 2019. у 17:18

ОВО ЈЕ МОЈА ПОСЛЕДЊА ЕМИСИЈА: Водитељка се са сузама у очима опростила од гледалаца РТС

Фото: Принтскрин

Водитељка Марија Савић Стаменић дуго је красила информативни програм РТС-а, а сада се одлучила на радикалан потез
Водитељка Марија Савић Стаменић 15 година је красила информативни програм РТС-а, а сада се одлучила на радикалан потез.

Наиме, она је јутрос водила последњу емисију на овом телевизијском каналу и од гледалаца се опростила емотивним речима.

- Ово је моја последња емисија на РТС. Вама хвала на поверењу и пажњи не само данас него свих ових година. Хвала колегама на свему, хвала РТС-у. Одлазим са РТС-а, останите уз овај канал, а ми се видимо на неком другом месту - рекла је она уживо програму у јутарњој емисији.


Марија Савић Стаменић више од деценије је водила Јутарњи дневник РТС-а, а од августа ће бити ново лице Прве телевизије.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (16)

suza krokodilska

16.07.2019. 18:10

Ne brinemo mi za suze lepojkine, one se uvek snadju.Zapravo svet služi za njih. A mi obični treba da gulimo da bi prehranili porodicu.

Ljube

16.07.2019. 18:26

Pa sto se oprasta kada ce ponovo na TV samo drugi naziv , na ovo bi na zapadu gledali sa cudjenjem ....

?!?!?!

16.07.2019. 22:52

@Ljube - "Na ovo bi na zapadu gledali sa cudjenjem" - ЗАИСТА?!? А како би на то гледали на северу? А на истоку??? Мада, за нас овде било би далеко најважније шта би о томе рекли на југоистоку...

Проф

16.07.2019. 21:42

Колико људи у Србији промени фирму,болницу,колико их оде напоље,па им нико ни име не помене,а не ту неке жалопојке .

Miro

17.07.2019. 19:13

Kao nekad sam se radovao svakom tvom uspehu, i siguran sam da ćeš da se oporaviš i još više i bolje pozicioniraš. Bilo te je prelepo gledati i znam da će se to nastaviti u skoroj budućnosti. Miro Petrović ( onaj što je verovao u tebe ali leptirići nisu)

Miro

17.07.2019. 19:58

Ne plači, proći će odnosno kada se jedna vrata zatvore druga se otvore. Ništa večno nije, pa i mi. Svi koji te znaju ti žele sve najlepše, glavu gore

Ema