РЕВОЛУЦИОНАРНА серија редитеља Стивена Содерберга "Мозаик", чију пету од шест епизода гледамо вечерас у 21.25 на ХБО, изазвала је велику пажњу у јавности. Први пут у ТВ историји гледаоцима је било омогућено да бирају ток радње, али само у Америци. Ми имамо прилику да гледамо "спаковану" верзију, за коју Содерберг каже да је најбоља од свих могућих сценарија.

Прочитајте још:ПОМЕРАЈУ СЕ ГРАНИЦЕ: Гледалац бира ток серије!

И док чекамо велико финале следећег уторка, кад ћемо коначно сазнати ко је убио Оливију Лејк (Шерон Стоун), доносимо вам ексклузиван интервју са Гаретом Хедлундом, који тумачи једног од потенцијалних убица - Џоела Харлија.

- Сцене убиства морали смо да снимимо из два пута - каже Гарет Хедлунд. - Оне никада нису забавне, али баш то је изазовно код њих. Сви се питају како глумац тако лако може да постане убица. Доживљавам то као и сваку другу свакодневну радњу. Зна да буде тешко, али у већини случајева такве сцене снимим попут осталих. То вам је као са сном. Понекад заспите чим главу спустите на јастук, а некада се сатима преврћете јер сан неће на очи.

Прочитајте још: ЗВЕЗДЕ СЕРИЈЕ "УЗВРАТНИ УДАРАЦ": Постали смо врхунски војници

* Како се осећате после таквих кадрова, кад изујете ципеле убице и одете кући?

- Приликом снимања једног од последњих филмова, радио сам завршну сцену са Форестом Витекером. Била је језива. Екипа се растала у тишини, сви смо пошли својим путем, да бисмо током викенда сазнали да је материјал изгубљен и да ћемо у понедељак морати да поновимо сцену. А у њој расиста мора да се супротстави црнцима, како би им се извинио за злочин који је починио. О томе колико је та сцена напета, најбоље сведочи податак да је једна од девојака са сета пала у несвест кад је сазнала да ћемо морати поново да је екранизујемо.

* Сценариста Ед Соломон писао је дијалоге за вас и Шерон Стоун из више различитих улога, које сте добијали недељу дана пред снимање. Колико је напоран такав процес рада?

- Глумце увек занимају егзотичне приче. Чули сте да Клинт Иствуд сцену проба једном или два пута и да су радни дани на његовом сету кратки. Слично је било и са "Мозаиком". Сценарио смо добили неколико дана пред снимање. Имали смо мало времена да припремимо ликове, и тек неколио увежбавања. Ед је имао поверење у глумце и сулудо самопоуздање. Због тога је рад на "Мозаику" био освежавајуће и креативно искуство.