Небојша Глоговац тешко болестан, хитно примљен у болницу

Новости Онлине

30. 01. 2018. у 11:58

Небојша Глоговац тешко болестан, хитно примљен у болницу

Небојша Глоговац
Фото: З. Јовановић

Познати глумац Небојша Глоговац (48) хитно је примљен у болницу, и његово здравствено стање је озбиљно

ЈЕДАН од најпризнатијих глумаца средње генерације Небојша Глоговац (48) започео је лечење на Институту за онкологију и радиологију Србије, због тешке болести која му је недавно откривена, сазнају "Новости".
Глоговац је хитно примљен у болницу и његово здравствено стање је озбиљно, а породица и најближи пријатељи су уз њега у најтежим тренуцима.

Прочитајте још - ПОГЛЕДАЈТЕ: Шта је Небојша Глоговац рекао о доживотној робији Ратка Младића


Глоговац је глуму дипломирао на Факултету драмских уметности у класи професора Владимира Јевтовића. Са њим су у класи били и Сергеј Трифуновић, Наташа Нинковић и Војин Ћетковић.

Глумац је на Пулском фестивалу прошле године добио Златну арену за најбољу мушку улогу за тумачење Вјекослава Краља у филму Рајка Грлића "Устав Републике Хрватске".

ЈДП: ИГРА СВЕ ПРЕДСТАВЕ ПРЕДВИЂЕНЕ У ФЕБРУАРУ


Све представе најављене репертоаром нашег позоришта за фебруар биће игране, потврђено је Тањугу у Југословенском драмском позоришту.


Из позоришта нису желели да коментаришу да је глумац хоспитализован.


"Нема потребе да се бавимо приватним животима глумаца који играју у нашем позоришту", поручили су из ЈДП-а.


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (53)

Бане PFC

30.01.2018. 12:16

Бори се и избори са болешћу!Због породице,себе и свих нас.Још има пуно серија и филмова,у којима треба да глумиш.

Славољуб Колачек

30.01.2018. 12:17

Саосећамо са породицом и желим му да што пре оздрави и победи !

Galla

30.01.2018. 13:41

Ne bojim se ja za tebe Glumcino! Pobedices ti tu bolest! Ti su Hercegovac a od njih zilavijih ljudi nema na planeti! Cak ih se i Bosanci plase! Bice to sve u redu junace! Neko ko te voli i misli na tebe !

~БГ~

30.01.2018. 13:42

само храбро нешке људи су уз тебе подршка твојој фамилији

Ljubica

30.01.2018. 13:53

Uhh...najezila sam se procitavsi ovu strasnu vijest. Boze podari mu snage da istraje u borbi sa strasnim i opakim protivnikom i podaj mu zdravlja jer jos uvjek treba svojoj djeci..porodici a i srpskom filmu! Ne daj se ljudino i glumcino imas ti jos puno toga da das !!! ZELIM TI BRZ OPORAVAK !!!

Jodza

30.01.2018. 16:11

Подршка великом глумцу.Глава горе и у борбу.Победићеш,сигуран сам. А на држави је да ипак призна епидемију карцинома и да се са истом и она ухвати у коштац.Од скривања под тепих не добијамо,само губимо.

Boz(idar)

30.01.2018. 17:39

Pre izvesnog vremena je Profesor onkologije na VMA opisao u dnevnim novnama kako je on izlečio svojoj ženi rak a debelom crevu pomoću koštica d kajsija i usput objasnio kako one pozitivno deluju. Bilo bi dobro da se zainteresuju...!!! Ima ih ovde na pijaci u Čortanovcima po 1000din/kg., a verovatno ima i na ostalim pijacama. Pola kilograma bi bilo više nego dosta, jer se uzima po 5-6 koštica na dan.

Petar

30.01.2018. 17:39

Sv. Vasilije Ostroški će dati zemljače da pobijediš.Svakog dobra,od Boga zdravlja i svekolikog napretka poštovanim Glogovcima.

Djordje

30.01.2018. 18:08

Nema predaje, nema povlacenja!!! Istom silinom otjeraj bolest od sebe. Pobijedi!!!

SS

30.01.2018. 18:27

Neko nam ubija dobre i znacajne ljude ovo je epidemijskog obima i treba se ispitati dekontaminacija nije uradjena na prostorima koji su bombardovani.

Ика

30.01.2018. 18:29

Напред Небојша, Србија је уз тебе и са тобом. Нема предаје...

naranca

30.01.2018. 18:38

Koliko ljudi treba da umre da nasa vlada pocne da tuzi I trazi odstetu za lecenja?

dule

30.01.2018. 18:53

Nebojsa!!! Svi te znamo kao jakog i hrabrog.Pobedices i ovu situaciju,od zivotne vaznosti za tebe.Drzi se,pobedices.

VecaBGD

30.01.2018. 19:03

Ja ne mogu da verujem da neko stavlja minuse na komentare podrške čoveku koji se bori sa teskom bolešću!!! Zbogom pameti. Podrška za lava Glogovca, nadam se da će uspeti u svojoj borbi.

Драган

30.01.2018. 19:33

Од мене највеће поштовање и најискреније жеље за оздрављење. Жао ми је што не могу да урадим више од овога. Познајем многе људе који су победили рак. Сигуран сам да ће их бити још.

Zeljko

30.01.2018. 20:37

Neznamo koliko nam neko znaci dok ne cujemo ovako nesto. Ovaki ljudi trebaju nam svima. Brz oporavak junacino nasa!

prellee

30.01.2018. 20:53

Ovom velikom glumcu i čovjeku želim da izdrži i preboli sve zdrastvene probleme.Mlad je još čovjek i može još mnogo da napravi za svoju familiju i za nas, svojoj vjernoj publici. Izdrži Nebojša, ime ti je veliko a i Bog nek pomogne.

io

30.01.2018. 21:39

Brate moj,ne znamo se ali te jako postujem i cenim.Smatram te za ljudsku velicinu i glumacku takodje!Drzi se i pobedi!

anaig

30.01.2018. 21:47

A meni si toliko vazan, moj egoizam je odvratan ali eto molim te IZDRZI pa makar to bilo i zbog tog mog egoizma. Nemoj nas ostaviti bez TEBE. Sta cemo mi bez TEBE, COVJECE.

Василиј Зајцев

30.01.2018. 21:58

Какав помрачени и изопачени ум треба да има неко, да ставља овде "минусе" на поруке подршке.... Невероватно, зло и наопако

gio

31.01.2018. 01:12

DRZI SE LJUDINO!!! Zelim ti da se sto pre oporavis vratis i porodici. verujem da je cela srbija uz tebe!!!!!!

Један из Братства

31.01.2018. 07:05

Коси нас тај рак као зечеве и ником ништа, битно да се један случај морбила не скида са главних вести данима. После реците да нема завере. Брз опорава желим нашем Глоговцу, да га Бог чува.