“Прљаво казалиште” запалило “Комбанк Арену”

В. М. П.

23. 12. 2012. у 00:38

“Прљаво казалиште” запалило “Комбанк Арену”
После 26 година "Прљаво казалиште“ одржало концерт у Београду пред 13.000 људи. Распевана „Арена“ заћутала на „ружи хрватској“

ЗАГРЕБАЧКА рок група „Прљаво казалиште“ одржала је у суботу увече, после 26 година, концерт у београдској „Комбанк арени“ пред око 13.000 посетилаца. Мада „Прљавци“ нису тражили да их чувају специјалци, синоћ је у највећој дворани на Балкану било много (да не кажемо превише) припадника жандармерије, а претрес на улазу је био ригорозан.

Јасенко Хоура са цилиндром на глави и његови дечки на бину су изашли у 21.10 сати и наступ отворили песмом „Лјубав је“, а публика их је поздравила овацијама. После нумере „Добар ветар у леђа“, певач Младен Бодалец поздравио је присутне речима:

- Јеси ли добро Београде, јесмо ли сви весели? Све руке су у ваздуху, сви смо у истом ритму!

ОБОЖАВАОЦИ ДЕСЕТАК минута по завршетку концерта, Јасенко Хоура и Младен Бодалец су се у једној од просторија „Арене“ упознали са својим најватренијим обожаваоцима, међу којима су били и читаоци „Новости“, који су дружење освојили у наградној игри. Хоура и Бодалец су нам рекли да су срећни због београдског концерта, нарочито зато што је све прошло без икаквог инцидента.

Онда је запевао „Све је лако кад си млад“, али га је публика надгласала. Слично је било и на „Кише јесење“. Таласао се партер, али и трибине. Мало ко је седео. Публика шаролика, углавном тридесетогодишњаци и они старији, али је било и много родитеља који су повели своју децу.

Хрватска шесторка звучала је одлично, баш као и озвучење. „Казалиште“ је одсвирало по строфу и рефрен неколико својих љубавних песама, попут „Ма ког ме бога за тебе питају“, а онда је Бодалец запевао „Ту ноћ кад си се удавала“, сишао у публику и почео да се здрави са њом. Вођа „Прљаваца“ Јајо Хоура је затим отпевао „Воли ме“, са њиховог управо изашлог албума „Можда догодине“, а када је испунио жељу свог басисте Дубравка да отпева „Станд бy ме”, светла у дворани су утрнула и један рефлектор обасјао је Хоуру, који је отпевао једну од најјачих песама своје групе „Херој улице“. Публика га је и овог пута надгласала.

Када су се у „Арени“ зачули први тактови песме „Мојој мајци (ружа хрватска)“, којом је Бодалец поздравио градоначелника Загреба Милана Бандића у ложи, публика која је до тада била и те како гласна, одједном се утишала. Мада су сви у дворани знали речи песме, готово нико је није певао!

Ситуација се променила већ на следећем хиту „Црно бијели свијет“, коју је отпевао први певач „Казалишта“ Даворин Боговић. Уследила је „Ми плешемо“, која је хорски отпевана у оригиналној верзији „Ми пијемо“, а Хоура ју је најавио као нову химну Европске уније.

- Хвала вам на гостопримству, надам се да ћемо следећи пут кад дођемо да вас затекнемо у истом расположењу – опростио се од Београђана Бодалец, када је на крају званичног дела концерта отпевао „Марину“, заједно са девојкама које је извео из публике.

Трупкање ногу о под вратило је „Казалиште“ на бис, на коме су извели „И фоугхт тхе лоw” од „Клеша“ и „Сретно дијете“.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (36)

PetarMaric

23.12.2012. 01:05

Само једна песма са "Тајног Имена". Срамота!

Milan

23.12.2012. 01:30

Jedina dobra stvar u svemu ovom je ta sto Arena NIJE bila puna. Tek oko 13.000 ljudi, a stane 20.000 bar nesto lepo u svemu ovom.

Batica

23.12.2012. 01:44

Diletanti iz takozvane kulturne mreže,misle da im je to Birfest pa drže bez povoda ljude sat vremena isped arene umesto da puste publiku da udje.Sledeći put nek ih zalivaju i ladnom vodom,kad tolerišu to/publika/i nek im takva umrežena kultura dodje glave...

Mile

23.12.2012. 01:50

...Dosli ste tu a kada treba da se bodre rukometasice nema vas nigde.Mrzim ovaj sminkeraj Beogradski.Da dodje i Tomson dosili bi i tu da pevaju pesme...

djura cvorovic

23.12.2012. 11:44

@Mile - ti si mile inace veliki pratilac zenskog rukometa,fanatik,ne propustas ni jedan mec....

funpit

23.12.2012. 02:16

Razočaravajuće!!!! Šta je sa hitovima kao što su Moj bijeli labude, Zaustavite zemlju, Iz nekih starih razloga, Uzalud vam trud svirači ?!

pseudonim

23.12.2012. 02:21

Nije publika utihnula zato što joj se nije dopala pesma, već zato što se radi o tužnoj pesmi u kojoj pevač opeva trenutak u kome ulazi u sobu i zatiče svoju preminulu majku.

Aleksa

23.12.2012. 06:53

Citajte malo hrvatske novine vecernji.hr, jutarnji.hr i ostale kako biste razumeli koliko hrvati ne mogu da vas smisle ocima. Verovatno ni Kazaliste ali su pragmaticni kao Tereza Kesovija koja je bila prva u pordsci Tudjmanu, Markacu, Gotovini i koja je molila svoje ljubitelje u hrvatskoj da joj ne zamere to sto planira da peva u Srbiji jer su razlozi finansijske prirode (znaci interesuju je samo evrici). Sa Kazalistem je ista stvar. Dosli da se opare za jedno vece.

Mile

23.12.2012. 06:57

Istinska muzika i profesionalci Prljavaca, Parnog valjka, Magazina, Novi Fosili, Srebrna krila, Indeksa, Bjelo dugme, Pro Arte, su neponovljiva,,!! ;-))

roki

23.12.2012. 07:36

da li moze neko da mi kaze koliki je porez na zaradu na osnovu sinocnog koncerta uplaceno u buzdet Srbije?

Pera Zdera

23.12.2012. 08:26

Iskreno se nadam da ce uskoro u Beogradskoj Areni nastupiti Marko Perkovic Tompson sa Antom Gotovinom u pocasnoj lozi. Time bi Beograd i Srbija pokazali sav svoj demokratski kapacitet i iskazali punu odanost evroatlanskim integracijama...

bljak

23.12.2012. 09:12

a jesul pjevali " Lupi petama, reci sve za Hrvatsku".. steta ako nisu..ili mozda "Hrvatski velikani"..a sto nisu pozvali Thumpsona kao pocasnog gosta...da li je bilo veliko U na bini..eh koja steta sto nije..bar su srbi izgubili sav ponos i moral sto su imali.....Ko sledeci gostuje u Srbiji "Tachi ,Haradinay and special guest Naser Orić...

seljakLA

23.12.2012. 17:08

@Sale - Koji bre mi? Valjda vi i organizatori koji vas odkidaju od provokacije, jos iz davnih vremena.

Dugi

23.12.2012. 10:18

U njenu sobu uđem tiho, tiho baš, na prstima, bojim se da ne zalupim glasno vratima, zaspala je zadnja ruža ...

krsma

23.12.2012. 11:41

Odavno je poznato:Ako nisi za sebe nisi ni za druge!Onda ne treba da cudi toliki prezir koji dolazi iz komsiluka!Ali za utehu bar znamo brojno stanje ... koji egzistiraju u Bgd-u,hvala Bogu i nije neka cifra.Za te nesrecnike poruka:Dostojanstvo,sta to bese?

vlada (nesrecnik)

23.12.2012. 13:30

@krsma - U jednom od predhodnih ratova koje smo vodili,sam dobrovoljno dokazao svoj patriotizam sa sve oziljcima koji su mi ostali za ceo zivot. Prljavo Kazaliste slusam ceo zivot, i nisam zeleo da propustim koncert, jer smatram da nacionalizam nema nikakve veze sa muzikom Kazalista, tako da mi je muka kad citam komentare instant nacionalista iz fotelje, jer ako ti se ne ide ili ne slusa Kazaliste ti nemoj, ali nemoj da pljujes druge ako misle suprotno.

Samo Pravoslavac

23.12.2012. 11:53

Oduvek sam govorio da su pravi Pravoslavci "Srbi" u Republici Srpskoj i oni sto su ziveli podrucju rvatske ili tzv RSK. Moze se nesto na prste izbrojati i u CG ,a ovo ostalo ...

tallia

23.12.2012. 11:57

Nije istina da Hrvati ne dolaze na koncerte vaših grupa....Kad se samo spomene EKV, karte planu. Bajaga je tu svako malo. Narodnjake ne slušam ali navodno da i oni pune prostore u kojima nastupaju. Vlada Divljan je bio par puta i svaki put krcato ljudima.....Zato nećemo širit mržnju, ok?:-)

Fortuna

23.12.2012. 14:42

@tallia - Kud bas spomenuste EKV?! Pa, pre dva meseca je obelezena decenija od smrti cuvene Magi. Ta grupa ne postoji vec ko zna koliko. Na cije to koncerte tacno dolazite, EKV Tribute Band? Milan je bio dete iz mesanog braka i nikada se niko od njih nije stavljao ni na ciju stranu u ratu, sto se za Prljavce ne moze reci. Kao ni za onu prljavicu Badricku, mada je yo sasvim, sasvim drugi fah.

Obični Čovjek

23.12.2012. 12:18

"Prljavo kazalište" je bend "svjetske razine" (vidi na youtube-u snimke "Prljavaca" sa zagrebačkom filharmonijom). K tome, "Prljavci" nikad nisu prodavali nikakve političke "floskule" , a pjesma "Mojoj majci" (Ruža hrvatska) je dirljiva pjesma koju je Jasenko napisao u spomen svojoj majci. Stoga jednostavno ne razumijem negativne reakcije na njihov koncert! Uostalom, vrijeme je blagdana! Svim ljudima u Srbiji želim Sretan Božić i Novu godinu! Mir s vama!

gradjaninBalkana

24.12.2012. 01:40

@Obični Čovjek - Bravo za kom.Ovi sto lupaju minuse na ovako dobar kometar su ljudi koji ocigledno pokusavaju na sve nacine da mesaju politiku i muziku takvih ima i u mojoj Srbijii i u Hrvatskoj i u celoj bivsoj Jugoslaviji.Svako dobro svim ljudima koji nisu zadojeni mrznjom.Sretan Bozic i Nova godina i da lepo provedete praznike sa svojim najblizim.A ovi sto mrze sebe prepodne a poslepodne ceo svet.....vreme ce vas pregaziti i kad to svatite bice prekasno...

AcaL

23.12.2012. 12:37

Juče se sa Gotovinom rukovao mitropolit Jovan...Ja odustajem, od mene ovde više o patriotizmu nećete čitati. Neka vam je sretno, i zadnji neka ugasi svetlo...Zbogom Srbijo!

VP7710BG

24.12.2012. 17:00

@AcaL - To znaci da metropolit shvaca i zivi krscanski nauk te da prasta i postiva svojeg bliznjeg. Mozda ce sad Srbi po pozivu opozvati i bojkotirati metropolita jer nije dovoljno veliki Srbin....

Milan

23.12.2012. 13:19

Od nas Srba Bog je odavno digao ruke. Da sami sebi dozvolimo da ovi pevaju u Beogradu Ruzzu hrvatsku, pa to nam nece oprostiti svi oni poubijani i proterani Srbi iz Hrvatske od Pavelica do Tudjmana i Gotovine.Sramite se braco Srbi, nemate vi ni obraza ni casti ni postenja. A, hrvatskim muzicarima svaka cast, Terezi, Misi Kovacu, Josipi Lisac, Gabi Novak, Masimu Savicu....oni traze da dodju u Srbiju da zarade, zasto ih primamo? Nije to politika.

zrs

23.12.2012. 16:05

U mom okruzenju niko nije pevao doticnu pesmu, bez obzira koncert je bio veliko razocarenje! Ili ti nikad vise

gradjaninBalkana

24.12.2012. 01:54

Neki ljudi se ocigledno nece nikada opametiti.Citam kom i ne mogu da verujem da ljudi pokusavaju na sve nacine da ocrne jedni druge spominjanjem ratova, politike,i ostalih s...a.Ja sam jedan od vecine koga ne interesuje politicko ili versko opredeljenje JA sam jedan od vecine ljudi u Srbiji koji NE MRZI NIKOGA.Od cele bivse Jugoslvije ni jedan narod ne zivi dobro.SAMI SEBI SMO NAJVECI NEPRIJATELJI.

Pedja

24.12.2012. 17:31

Poruka za V.M.P. : pesma od Kleša je "I Fought The Law" - lako je proveriti na Internetu.