ТУРИСТИЧКА сезона у Новом Саду се пред крај лета веома добро остварује и до краја године ће, без сумње, забележити велики раст и значајнију посету домаћих, а посебно гостију из иностранства. То потврђује Бранислав Кнежевић, директор Туристичке организације града, који наглашава да је Српска Атина све популарнија дестинација и за туристе и за новинаре, нарочито из Азије.

Прочитајте још: ТУРИСТА СВЕ ВИШЕ: Нови Сад као атрактивна дестинација

- Велики број туриста долази из Азије, а интересантно је да смо у мају на нашем сајту имали већи посету знатижељника из Кине него из Србије - каже Кнежевић. - Такође, занимљиво је да су за Нови Сад, поред Београда, веома заинтересовани туристи из Турске, па смо, у сарадњи са ТО Србије, започели сарадњу са великим бројем туроператора из турских градова и регија, што ће донети, очекујемо, велике резултате, а сада смо сведоци тога да нас посећују туристи из далеких земаља.

Госте из Кине, Јапана, Кореје, како Кнежевић потврђује, највише интересују културно-историјско наслеђе, старо језгро града и Петроварадинска тврђава.

Прочитајте још: АЗИЈСКИ ТУРИСТИ У СРБИЈИ: Улицу преименовали у Кинезимихајлова!

- Истраживања која спроводимо показују да су, поред тога, такође честе посете нашим парковима и да је у свему томе значајна гастрономска разноврсна понуда. Прошле године смо на сајму у Пекингу представљени у четири агенцијске понуде, што је допринело већој посети ове године. Повратна информација је, када је у питању Кина, да се гости из те земље код нас осећају безбедно, веома пријатно и добродошли, радо нас посећују, и те информација прослеђују даље. Ове године смо у гостима имали и једног од најутицајнијих блогера из Кине, и интересантно је да су му, током шетње градским улицама, прилазили кинески туристи, који су га препознали и желели да се сликају са њим. Тако да је то велика акција ка њима. То су, уз културно-историјско наслеђе, кључни разлози доласка гостију из далеких земаља - потврђује Кнежевић.

ОМЛАДИНСКИ ТУРИЗАМ

- ИСКОРИСТИЛИ смо титулу Новог Сада, града младих, а са друге стране, понели смо и титулу топ 10 дестинација "Лонли планета" које треба посетити у 2019. години и нашли се на високом трећем месту. У септембру почиње тромесечна кампања преко "Лонли планета", који има 16 милиона корисника, којоћ ћемо да заиста добро промовишемо наш град - каже Кнежевић.