Возови само за гледање
13. 12. 2016. у 16:30
Путници огорчени због новог реда вожње између Браничевског и Подунавског округа

Железничка станица у граду под Чачалицом
ПОЖАРЕВАЦ - Нови ред вожње за путнички превоз железницом до Смедерева, који је ступио на снагу 11. децембра, изазвао је огорчење великог броја грађана примораних да због посла путују на овој релацији. Јер, кажу, ред вожње који ће важити наредних 12 месеци није прављен по њиховим потребама - баш као ни претходни, али ранијих година нису имали толико дуга, вишесатна чекања.
- У Пожаревац сваког радног дана путујем већ четири године, а моја вереница две. По новом реду вожње, повратак у Смедерево је у 12.49, а онда тек у 23 сата, што нипошто не одговара већини којој се радно време, или настава, завршавају у 14 или 15 сати - огорчен је Дејан Миљковић.
Проблем с превозом имају и ученици из Смедерева који похађају Медицинску школу у Пожаревцу, јер такве школе у њиховом Подунавском округу нема. После прве смене не стижу на воз у 12.49, а после поподневне би требало да чекају до 23 сата.
Тешко је и Пожаревљанима који су запослени у Смедереву, јер за повратак имају само воз у 15.25, и то је последњи полазак. Ко мора да ради у другој смени, нема превоз.
Да све буде још горе, аутобуси нису алтернатива. Пожаревачки "Арива Литас" нема ниједан полазак за Смедерево и у овој компанији кажу да на тој релацији вози само један приватник, који у град на Дунаву креће у девет ујутру, а назад у 12.15 - што никоме не одговара.
- Ред вожње одређују надлежни у београдском "Србија возу", а ми смо за укидање неких полазака сазнали тек кад и путници - каже шеф станице у Пожаревцу Славица Радосављевић.
БЕОГРАД
ПОЖАРЕВЉАНИ су ранијих година имали више полазака за Београд и назад, а ове само по један - у 16.38, односно 19.56. Цена у једном смеру износи 320, а повратна карта кошта 512 динара, што је више него двоструко повољније од аутобуса. Али због само једног термина за одлазак и повратак, многима преостаје само скупља варијанта.
Анти Антифа
13.12.2016. 16:55
државна фирма као што су железнице треба наравно да буде профитбилна али на услузи грађанима ове земље.Не може државној компанији профит да буде једини аршин.Државне компаније морају да служе држави и народу а нарочито транспорт.Ово је још једна подвала ММФ и режима због повољног кредита руских железница а коме је недавно продужен рок отплате уз повољнију камату од ММФ,Светске банке и ЕУ банака и фондова
Ove pritužbe nikoga razumnog neće ostaviti bez revolta.Pa vozovi služe da ih neko koristi za prevoz,a ne da idu prazni!Moja zamerka je na račun planera koji nezna gde su mu putnici i kad ih ima najviše, znači pravi plan nasumice. Nije čudo da železnica ne beleži bolje rezultate.Red je da se sagleda problem Požarevljana.
Iz Beograda u pravcu Nisa zadnji voz je u 16.55. Sta sa tim tek.
Коментари (3)