НОВА ВАРОШ - Намера локалне власти да тражи нову локацију за аутобуску станицу бацила је у засенак готово све теме у граду. И поред бројних проблема и нерешених комуналних питања тражи се ново решење у оквиру измена плана генералне регулације и промене намене неких градских парцела.

Тако је сеоба перона са станице само неких две-три стотине метара преко магистрале изнад пијаце, што је била најчешће помињана локација на последњој седници СО, изазвала оштре расправе одборника, међустраначке размирице и узбуркала страсти.

- Купац некадашње станице ужичке „Ракете“, на којој општина у власништву има 100 квадрата наткривеног простора и прилазне саобраћајнице, градњом објекта је смањио број перона за половину. На станици су гужве, нерешено је питање паркирања аутобуса и таксиста, па смо предложили више локација, о којима ће се изјаснити стручњаци и јавна расправа - истиче Димитрије Пауновић (СНС), председник општине. - За то је најповољнији плац некадашњих гаража „Радника“, где би се градио подземни пролаз, а таксисти би добили паркиралиште изнад пијаце.

Ова иницијатива дочекана је „на нож“, уз оспоравања и тврдње да град има „стотине пречих послова“. Тако одборник Љубиша Недовић (ДС) каже да је садашња аутобуска станица, саграђена пре три и по деценије - „једна од најбољих локација у Србији“. Други пак, кажу да су предлози локације код цркве или на Зебиновцу - мисаоне именице и да купац станице и општина треба да седну и реше - спорне тачке.

- Градња пословног објекта ниједног часа није угрозила превоз и безбедност путника, нити је било застоја - одговара на оптужбе Миладин Секулић, координатор послова у фирми „Секулић превоз“, чији је власник његов син Слободан. - За два-три месеца биће завршени радови и са преко 130 квадрата у приземљу, намењеног путницима и угоститељским услугама и на пет перона, станица ће моћи да опслужи и далеко већи број аутобуса од садашњих са 20 међуградских и пет локалних линија.


ТЕШКО ДО ДОЗВОЛЕ

БРОЈНИ су недостаци локације изнад пијаца, пре свега, лош геолошки састав земљишта и тескоба, пошто је у непосредној близини кривина, нема места за трећу траку магистрале преко које морају да прелазе путници.

- Тешко ће се добити сагласност „Путева Србије“ - тврди одборник Зоран Млађеновић (ДС), инжењер у Дирекцији за изградњу града.