Швајцарац брутално извређао Ђоковића: Он је фрустрирана подвојена личност

Новости онлине

понедељак, 29. 06. 2020. у 16:40

Швајцарац брутално извређао Ђоковића: Он је фрустрирана подвојена личност

Марк Росе у друштву Станисласа Вавринке и Марина Чилића

Некадашњи девети играч света, Швајцарац Марк Росе, брутално је испрозивао Новака Ђоковића због дешавања на Адрија туру

Некадашњи девети играч света, Швајцарац Марк Росе, брутално је испрозивао Новака Ђоковића због дешавања на Адрија туру. Швајцарац је истакао да Србину није лако јер игра у ери Федерера и Надала.

- Једноставно је глупо. Новак Ђоковић је прилично подвојена личност, шта год он рекао. Имам утисак да се он тиме храни. Не судим о тој особи јер свако има своје изворе мотивације и уверења. Али, генерално гледано, Новак Ђоковић је енигма. Тешко му је да се са становиштва популарности такмичи са Роџером Федерером и Рафаелом Надалом. Могу да разумем колико је то фрустрирајуће за њега. Он је светски број један и сјајан играч, али суочава се са две легенде - казао је Федереров земљак, иначе олимпијски шампион из Барселоне.

Осврнуо се и на недавне изјаве оца српског тенисера, Срђана, о Роџеру Федереру. Срђан Ђоковић је о Швајцарцу рекао да је "огроман шампион, али није довољно велики као Новак."

-Гледајући хронологију претходних дана, већ је било напада његово оца на Роџера Федерера, што сматрам недопустивим. Чак и ако волите свог сина више од ичега на свету, не можете говорити такве ствари. Да је мој отац то рекао, отишао бих кући и рекао му да ућути.

Росет закључује да је протекли период био лош за Новака.

-Али, између изјаве свог оца и фијаска Адрија тура, он није успео да освоји бодове у јавности. Изнад свега, не помаже имиџу тениса.

Коментари (29)

predrag

29.06.2020. 16:55

ha ha ha svako o sdebi najcesce prica (sto bi rekla stara Srpska poslovica: Svaka ptica svoju pesma peva !)

"ČOVID-19"

29.06.2020. 16:55

Ko ih šiša. Đokovića vređaju i prozivaju samo zato što je srbin. Da je neki sa zapada okivali bi ga u zvezde. Mogu samo da, nervirajući ga, pokušaju da spreče Đokovićev put na vrh svetskog tenisa u istoriji, ali to im neće uspeti. Idemoooo.

Стефан М.

29.06.2020. 17:23

Шта ћеш , није теби сине лако ... болест не бира !!!

USUD

29.06.2020. 17:26

A koji si sad pa ti? Odakle ispade? Vidim dobro znas ko je Nole....zato mu se klanjaj i uci. On je za tebe BOG?

Simke

29.06.2020. 17:26

Jadan si ti sinko isto kao i Federer, da nema tim psihologa da ga smiruje uh ne bi da komentarisem.

Mika

29.06.2020. 17:49

Rekao bi svom ocu da cuti? Moze li nesto reci sebi na tu temu, Srdjan nema prava da brani sina, a on ima da zastupa zemljaka, kakvih sve b..dala ima.

Mama

29.06.2020. 18:01

Nikad cula za njega.Sav taj Svetski otpad vredja najboljeg koji je postao najbolji uprkos smicalicama svih njih.

slobo

29.06.2020. 18:08

Ako je sad pa ovaj?Njemu i svim drugim koji su sad toliko pametni je najbolju poruku poslao Rađa!,svi oni bi bili na Novakovom mestu a znaju da nemogu i to ih boli.Novaku puna podrška!!!

Milan

29.06.2020. 18:21

majstore,tacno je da Novak igra u eri Federera i Nadala i s obojicom ima pozitivan bilans .Sta jos treba da im uradi?

Peter Petkovic

29.06.2020. 18:31

Mi tebi kazemo preko media sada evo, cuti i o Novaku kad pricas, stani mirno. Nisi nista i niko o njemu da pricas... Polusvinet

Maja

30.06.2020. 07:58

Ali da Srdjan lupeta svetski, lupeta! Samo kvari Novaku imidz i stvara da ga jos vise mrze.

Djekna

30.06.2020. 18:19

kad Oni (eu) ne mogu da prihvate Djokovica samo zato sto je Srbin,sta mi trazimo u EU

Bonaparta

30.06.2020. 18:47

Da nešto vredi nebi bio bivši odavno. Svaka šiša uzima sebi za pravo da komentariše Noleta. Muka što Federera gde got sretne na turnirima otrese ko krušku sa grane.

mitar

01.07.2020. 15:22

u svajcarskoj je jak islamski(albanski) kriminalni lobi. zbog sverca droge ljudi organa , uspeli su sa ogromnim kesom da udju u sve pore svajcarsje ,i po reakcijama na Srbe vidi se ko je sa njima u sprezi.