НИШТА ОД ОДБРАНЕ ТИТУЛЕ: Медведев зауставио Ђоковића у Синсинатију

Н.Ст.

недеља, 18. 08. 2019. у 01:55

НИШТА ОД ОДБРАНЕ ТИТУЛЕ: Медведев зауставио Ђоковића у Синсинатију

Новак Ђоковић Фото: Танјуг/AP

Млади руски тенисер је савладао српског играча у полуфиналу и прошао у борбу за пехар. Тамо га чека Давид Гофан (Белгија)

Неће Новак Ђоковић одбранити титулу на турниру у Синсинатију. За то се побринуо Данил Медведев (Русија).

Млади руски тенисер је у полуфиналу после преокрета дошао до велике победе и пласмана у финале – 3:6, 6:3, 6:3. У борби за пехар ће играти са Давидом Гофаном (Белгија).

Када је меч у питању, Новак је одиграо скоро савршено први сет. У другом је пропустио неколико шанси да заврши посао и онда је, према неписаном правилу, стигла сурова казна. Рус је добио једну шансу и одмах је претворио у брејк, изједначио и одвео меч у трећи сет.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: КРАЈ: Ђоковић-Медведев 6:3, 3:6, 3:6

Одлучујући сет је започео одлично, одузео је сервис Ђоковићу, а у својим сервис гемовима је играо хазардерски. Снажно је ударао лоптицу, други сервиси су ишли преко 190 километара на час, али је то давало резултат.

Овим тријумфом је Медведев показао да се налази у одличној форми, пошто ће му ово бити треће узастопно финале. У Вашингтону и Монтреалу је морао да честита Нику Кирјосу односно Рафаелу Надалу.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (12)

Syam

18.08.2019. 03:41

Novak je genijalan divan spirtista. Nekad je lepo I izgubiti. To je sport! Samo napred Nole, dobices sledeci put.

Flash

18.08.2019. 07:18

Opet je jeo bunike ... Njegov zivot, ima sva prava ... Ali definitivno njegov poslednji mec koji gledam

PG-CG

18.08.2019. 08:05

Navodna povreda lakta, bila je u stvari najava poraza Đokovića! Svi favoriti su se sklonili u stranu kako bi se protežirale nove mlade snage, jer na ATP turu uveliko razmišljaju šta će biti kad tri musketara (Nole, Rafa i Rodžer) objese reket o klin... Ko će ih zamijeniti... Nikog ni na puškomet... Ukoliko ne nađu dostojne zamjene, teniski turniri postaće nezanimljivi, a samim tim pašće i profit organizatorima...

PG-CG

18.08.2019. 08:22

Nole, ako išta vidiš, Bog tvojih očeva i đedova te opominje da se vratiš iz hinduizma u vjeru prađedovsku... I mi, tvoji navijači, kumimo te bogom da se vratiš u pravoslavlje, jer si, na koncu, između ostalog, i nosilac Ordena Svetog Save SPC-a...

Djordje Petrovic

18.08.2019. 08:36

KAko li je ovim nesrecnicima koji cekaju po godinu dve priliku da trojica vanzemaljaca ispadnu da bi dosli u priliku da se bore za pehar ? A tek onom ko izgubi finale od ova dva momka ...

Sanja

18.08.2019. 09:03

Zao mi je ali kako sejes tako kosis. Bumerang efekat nakon sto se izdrao na onog decaka da mu donese peskir u prethodnom mecu. Anksioznost je nezgodna stvar i kap moze da prelije blagi strah od gubitka u panicni napad. Odlazak kondicionog trenera je gubitak i trazi period zalovanja pa normalno da ne može da se slavi i uziva u igri ili pobedi. Zato se ponaša tako da se ponovi ili potvrdi gubitak. Potrebno je da se rana primeti a u ovom slučaju da je ceo svet vidi da bi mogla da se leci i zaraste.

Црни Сале

18.08.2019. 09:13

Калкулације, али нема везе. Мора мало да пусти и друге да се радују.

Kell

18.08.2019. 10:04

Mora i da se izgubi, to je sastavni deo sporta.. Samo da nije lakat opet.. Ali mi se cini da Novak previse eksperimentise sa trenerima...Ovde mu nije trebao niko, ako vec Vajda nije mogao

Драган Јовановић

18.08.2019. 11:11

Чувај ти свога Вајду Новаче. Постоје ствари које се новцем не могу купити.

Sportski

18.08.2019. 16:05

igrao dobro, onaj drugi bio bolji... tako je to...idemo dalje. I novi momci treba da se pojave, zar ne?