Звезда прецртала двојицу играча

Новости онлине

уторак, 11. 02. 2020. у 12:27

Звезда прецртала двојицу играча

Огњем Кузмић фото: АП

Како “Новости” сазнају до краја сезоне ван строја биће плејмејкер и центар, доскорашњи чланови прве петорке

Само дан после пораза Црвене звезде од Морнара, које је стигло као најнепријатније изненађење за навијаче, на Малом Калемегдану су се одлучили да направе прве резове у тиму. Како “Новости” сазнају до краја сезоне ван строја биће Филип Човић, који већ неко време не игра, али и центар Огњен Кузмић, који није на задовољавајућем физичком нивоу.


Њих двојица ће од сада па до краја такмичарског дела сезоне тренирати са ФМП, а можда и бити регистровани као играчи клуба из Железника.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (21)

Српска Спарта ЦГЦЗ

11.02.2020. 12:33

Паметан, реалан и очекиван потез Звезде... БРАВО! САМО НАПРЕД ШАМПИОНЕ!

Rule

11.02.2020. 13:06

Sta se dešava sa ovim najmlađim timom ABA lige Železnik-C.Zvezdom kako li se već zove , i posle tri poraza nisu kupili nova tri igrača, naravno sa tuđim parama.

Glamoc

11.02.2020. 15:33

@Rule - Ovi jadnici se raduju a nasa je titula I kup.Umislili da su tim ako su na čelu tabele.

Mile

11.02.2020. 16:35

@Volim crno bele - A grobari, boli vas sto nemate nikakav tim godinama, pa likujete nad tudjim probelmima... Okrenite se sebi, nema vam srece od rudjih problema, a svoju cete u sebi teško skoro naci.

Videćeš ti Cirkus

11.02.2020. 16:55

@Volim crno bele - Čovke vam smestio Mornar u polufinalu, ima da vam se zacrveni pred očima sve ćete zvezde da vidite.

Милош

11.02.2020. 13:13

Шакоту треба отјерати и Топић Миленка поставити за тренера!

Zvezda ponos drzave

11.02.2020. 13:18

Davno zakasneo potez... A trebalo je i Gista, pa dovesti druge igrace.

Igor

11.02.2020. 14:31

@X - Kuzmić se vuče po terenu i mrzi ga što i dalje mora da igra košarku samo što ga ne mrzi da uzme pare ni za šta. To je jasno od početka sezone, ali eto imao nekog ko ga gurao do besvesti za prvog centra. Vratite Ristića sa pozajmice u Astani pod hitno.

Не у еу!

11.02.2020. 14:32

Хвала Богу! Још Лазића да се реше и коначно да можемо да продишемо.

Зоран

11.02.2020. 14:42

Само Шакоту не дирајте, то је трофејни стручњак

CZ

11.02.2020. 15:46

ne samo ova dvojica, bar polovinu igraca treba odstraniti iz tima, Davidovac, Gist, Jagodic-Kuridza, Stimac, Simanic...katastrofa od igraca, onaj Davidovac pojma nema sta je odbrana, pusta protivnike pod kosem "na izvolte", samo sto im ne prostre crveni tepih, Stimac svoju borbenost upropasti sa koracima i sl. bacanjima. Pod hitno dovesti kvalitetne igrace ili s bogom !