Пријовић признао кривицу: Српски фудбалер пуштен на слободу, али га чека ОВА казна!

Novosti online

04. 04. 2020. у 18:36

Пријовић признао кривицу: Српски фудбалер пуштен на слободу, али га чека ОВА казна!

Александар Пријовић Фото: М. Вукадиновић

Српски репрезентативац је пуштен на слободу, али га ипак чека казна због дешавања од јуче

Фудбалски репрезентативац Србије Александар Пријовић признао је ове кривицу у полицији па је после тога пуштен на слободу. Ипак, чека га казна

Он је осуђен на три месеца кућног затвора. Чека се верификација споразума од стране надлежног суда.

Подсетимо, пре њега су Слађана и Радиша Трајковић Ђани потписали споразум о признању кривице са Трећим основним јавним тужилаштвом и осуђени су на три месеца кућног затвора.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Полиција привела Пријовића и познатог певача

Они су ухапшени по налогу Трећег Основног јавног тужилаштвазбог сумње да су извршили кривично дело непоступања по здравственим прописима за време епидемије.

Укупно је ухапшено 20 особа, а једној трудници је кривична пријава поднета у редовном поступку.

(Аутор: Информер)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (12)

dex

05.04.2020. 05:25

@Despot - Nije ih konobar doveo u kafic.Svako odgovara za svoje postupke ne za tudje.

@dex NISI RAZUMEO DESPOTA

05.04.2020. 12:11

@Despot - Pre kucanja na tastaturi, treba malo razmislit.

S0S

04.04.2020. 19:04

Nije u redu nekim 2 godine zatvora njima 3 mjeseca kućnog pritvora. Oni su poznate i javne ličnosti i trebaju najstrožu kaznu da dobiju.

mali Radojica

04.04.2020. 19:20

Otkacite se vise od coveka: U N. Pazaru kafic zarazio ceo grad pa nikom nista. Covek dosao iz CH da bi igrao za srbiju i sad ga razapinjete za sedenje u kaficu hotela.

Sam protiv svih

04.04.2020. 19:34

Да ли би толико добио да је само обичан човек, а не тркач за лоптом.

Civil

05.04.2020. 09:09

@Rile - Umesto zatvora društveno korisni rad, ako bas vole okupljanja, ekipa na Sajmu, treba pomoć, naravno, dobiju zaštitu, pa pomažu svakodnevno, dok se ne zaraze, a tad su na mestu...

ajd i to da vidimo

05.04.2020. 02:01

ajd bas da vidimo hoce li biti tri mjeseca,eto zivi bili pa vidjeli da ce ih u maju pustiti ako ne i prije.Moze im se jer su sila,misle imaju pare pa mogu sve.

Sasa

05.04.2020. 08:23

Acika,samo napred ! ! ! Uz tebe smo ! Moze svima da se desi. Ne zaboravite na radost koju nam je priredio. Veliki pozdrav.

Киза

05.04.2020. 09:41

Ових дана смо читали о тзв. "обичним" људима осуђеним на 2, 3 год. затвора ПЛУС 50, 100, 150 хиљада казна!!! Јел смо сви исти пред судом или можда ипак нисмо?!? Само питам...