Кад озбиљни медији погреше: Немачка телевизија тврди да је Радован Караџић радио у Барселони

Новости онлине

28. 11. 2019. у 15:26

Кад озбиљни медији погреше: Немачка телевизија тврди да је Радован Караџић радио у Барселони

Радован Караџић фото: Фејсбук

Престижна телевизија је на званичној Фејсбук страници објавила фотографију Радована Караџића

Документарни канал немачке државне телевизије ЗДФ дозволи је себи да направи материјалну грешку, по свој прилици водећи се нетачним подацима са интернета. Ова престижна телевизија је на званичној Фејсбук страници објавила фотографију Радована Караџића и у позадини ставио грб ФК Барселоне, а у опису додала да је Србин био психолог у овом шпанском клубу.


"Одфудбалског радника до геноцида", наслов је прилога.


А даље у опису фотографије се наводи: “Српски ратни командант Радован Караџић радио почетком 80их година као психолог у ФК Барселона. Касније је осуђен и за масакр у Сребреници током рата у БиХ”


Јасно је свима у Србији, Шпанији, а и шире да Караџић никада није радио у Барселони. Он је као спортски психолог радио у ФК Сарајево осам година и после тога врло кратко у ФК Црвена звезда.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (4)

Виц дана

29.11.2019. 01:31

Знам да. су Немци лидери скривене камере и порно филмо