Паклени план литија неће успети: Азем Власи стао у одбрану режима у Подгорици

Новости Онлине/ В.К.

28. 02. 2020. у 11:29

Паклени план литија неће успети: Азем Власи стао у одбрану режима у Подгорици

Фото Танјуг/ Д. Голл

Приштински адвокат и некадашњи Титов први омладинац сада брине бригу Закону о слободи вероисповести

ПРИШТИНСКИ адвокат и некадашњи Титов први омладинац Азем Власи стао је у одбрану режима у Подгорици.

У свом ауторском тексту који је објавио портал РТЦГ између осталог брине бригу о Закону о слободи вероисповести којим се, како наводи "инфраструктура великосрпског национализма смешта у оквире правне државе, дигла се велика хајка против државе Црне Горе, црногорског националног идентитета и легалне власти".

Прочитајте још - Историјске литије у Црној Гори: Више хиљада Беранаца на улицама, преко 25.000 Никшићана против Закона, горштаци са Жабљака не дају светиње (ФОТО+ВИДЕО)

-"Улога Србије у томе је очигледна. То додатно и озбиљно диже тензије у целој регији. Медијска харанга против Црне Горе, лажи, намерно искривљавање чињеница, налик је на ону из Милошевићевих времена. Од свих који шетају на литијама вероватно 98 одсто о Закону против којега су се дигли знају оно што им Амфилохије чита: Закон отима светиње Српске Православне Цркве! Баш их брига што то нема везе са суштином Закона. Али, истина није важна, циљ је важан. Ипак, Црна Гора је озбиљна, консолидована и функционална дфржава, чланица НАТО и ускоро чланица Европске уније. Време харанге из Милошевићевих времена прошло је, а ни Србија није што је била у оно време. Циљ литијског покрета је дестабилизација Црне Горе, а то не може остати без утицаја на стање у регији. Тај паклени план неће успети. Дугорочни циљ и стратегија великосрпског клеронационализма уграђеног у државну политику Србије је: путем блокада и сваковрсних опструкција од стране ентитета Републике Српске дестабилизовати, дефункционализовати и обесмислити Босну и Херцеговину као државу, дестабилизовати Црну Гору и поцепати црногорски етнички корпус деловањем Српске Православне Цркве, на све могуће начине ометати консолидацију положаја Косова на међународном плану као државе и користити косовске Србе за разне опструкције", пише Власи.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (52)

КиМ

28.02.2020. 11:58

Јако нам је стало до Аземовог мишљења:) А шта би друго него да брани друга Мила!

SIN LOVCA MEDVEDE

28.02.2020. 12:43

Čudno. Od Titovog predsednika omladine, čovek bi očekivao vieše dobrote.

Novi

28.02.2020. 12:44

Dokazani Srbomrzac. Ta priča je ispričana, svet zna o Markalama, Račku, Iraku, Libiji, Siriji. Samo vi i vaši mentori za pare od droge veruju veruju u te priče. Ostaje Srpski narod koji je posle strašnih zločina izvršenih nad njima i prvom i drugom svetskom ratu morao da se brani devedesetih i delimično se odbranio. To vas brine, malo ste nervozni Tači, Vlasi.

Mija Pećanac

28.02.2020. 12:50

Teško onom koga Azem Vlasi brani , biće uspešan kao i "država Kosove".

Bonaparta

28.02.2020. 12:57

Vlasi samo da te obavestim da je Tito umro, atebe niko više ni zašta ne pita, niti bilo kome treba tvoje mišljenje.

Bato

28.02.2020. 16:41

@dr Udo Brinkman - Pozelece se srba moj doktore, kao sto ih zele po Hrvatskoj, Bosni, Kosovu e bogami i po Srbij, ode mladez...

borko

28.02.2020. 13:12

koje si ti vere i kom se bogu moliš. Niko ti ne brani i ne dira te. Ostavi druge na miru.

MilaS

28.02.2020. 22:08

@borko - ...on veruje u dolare,i moli se,verovatno,rogatom...on najbolje nagrađuje takav ljudski otpad...

Mikiboy

28.02.2020. 13:12

Vlasi bi trebao da zna da zlo nece uspeti a litije dolaze iz srca ljudi i to je ogromna dobrota koja ce pobediti zlo, i vase zlo.

Scuba Diver

28.02.2020. 13:16

Шиптарски комуниста остаје доследан себи: "Србе треба сатрти у корену и онда ће све бити у реду". Е па неће то баш тако ићи господо моја. Можда сте обукли лепа одела о затегли кравате, али оно што сте се види и пре него што проговорите! Говор мржње је и те како злочин, јер тим говором наведеш неуке да почине злочин. Тако да си ти Аземе један од горих међу најгорима.

Горан

28.02.2020. 13:30

Азим Власи и остали терористи на Космету се припремају да донесу исти оваква закон и да отму све српске светиње на простору Космета. Неће да може Азиме, неће да може ...

Stevan

28.02.2020. 13:47

...Neminovno će doći i do smene vlasti u CG. Strah od promene vlasti je najveća upravo kod Albanaca jer će sigurno doći i do povlačenja priznanja tzv."Kosova", što može povući i druge zemlje da razmisle o ovom pitanju... "Vuk na ovcu svoje pravo ima ka tirjanin na slaba čoeka; al tirjanstvu stati nogom za vrat; dovesti ga k poznaniju prava, to je ljudska dužnost najsvetija"! Petar II Petrović Njegoš

MilaS

28.02.2020. 22:06

@Stevan - ...mislim da Milovi montenegrini ne uče Njegoša...kažu da je bio genocidan i vređao im Turke i poturice...ne samo vređao,već ubijao...valjda zato što je bio zli Srbin...tako se sam deklarisao i osećao...a ZNA se ko je podupro Mila da stvori novu naciju,montenegrine,miks Albanaca,Muslimana i katolika-primoraca...nema tu mesta Srbima...a i zašto bi se kaljali?

Мр Радомир Шћепановић

28.02.2020. 13:50

Све ове крваве сукобе унутар Југославије оставио нам је Тито! Смањити Србију на округ око Авале!

Milan IS

28.02.2020. 13:53

Titova garda koja je iskomadala Srbiju na sedam državica ponovo je u sedlu. Drug Azem podržava druga Mila.

Scuba Diver

28.02.2020. 13:53

Али "паклени план литија"!!! Па где нађе ову кованицу? И ко ће у то поверовати? Па ако се закон укине или коригује и све се врати на старо нема никаквог "пакленог" плана, све ће бити као што и треба да буде. Шта се па овај комуниста меша?

alfa...!

28.02.2020. 17:12

@Dušebriznik - Ja se dobro sečam,kao da je bilo juče,kad je Titu predavao štafetu mladosti,već tada je imao podmuklu facu...

Omega

28.02.2020. 19:10

@Dušebriznik - Azem Vlasi nije NIKADA predavao stafetu. Kad je bio predsednik SSOJ, u vreme prolaska stafete kroz SFRJ bio je u JNA.Na celu kompletne organizacije oko stafete bio je sekretar SSOJ Vasil TupuRkovski. Bio je na stadionu u uniformi i prisustvovao sa Titom i dr. predaji. Prema tome, naopako se secas.

Solomon

28.02.2020. 13:57

Pošto se predstavlja kao veliki demokrata i prijatelj Crnogoraca, imam pitanje za Vlasija. Koliko je terorista uhapšeno i osuđeno zbog ubijanja i proterivanja Crnogoraca sa KiM i koliko je osuđeno zbog rušenja i pljačkajanja njihove imovine?

Šetač

28.02.2020. 20:40

@Suzana - Dobro bi bilo da se I vi MAMASITA zamislite, sta drobite i trabunjate.Ko vas je ovlastio da govorite u ime celog sveta.

Kosmet

28.02.2020. 23:15

@Suzana - Zato sto smo Slobodni! Zato sto smo Pravdoljubivi i Ostinoljubivi! Zato sto smo Prirodni i Iskreni! Zato sto volimo Coveka! Zato sto nam nije sve u novcu... Zato sto u Beogradu zivi mnogo nacija i vera i svi su postovani. Dok kod drugih svi vrse fasizam nad Srbima. Zato sto smo Hrabri i zato sto ce nas uvek biti! Zato sto smo Pravoslavci i zato sto cemo uvek svojim primerom uciti druge sta je Zivot Ponosan i Slobodan. Zato sto imamo najpametnije Ljude i najbolje Sportiste zato sto se BRE SRBI!

Starina Janko

28.02.2020. 16:02

Vlasi,Bogić i Tupulkovski su Titovi omladinci.Ziveli smo u tom vremenu i slepo verovali birokratsko-demagoškom estabilsmentu.Taj estabilisment je uveo nedužne gradjane u konfuziju i sve sto je ona proizvela.Danas kad ih cujes ili čitaš,zaključuješ da svaka odanost nosi opasnost.Klicali su onome koji ih je promovisao a da ni danas,kao ni onda,Neznaju suštinsku notu demokratije i slobode.Njih navedoh,jer su Olicenje onoga sto je taj sistem iznedravao.Nesposobni,neefikasni i demagoski nafilovani.

Zoran

28.02.2020. 19:49

@Starina Janko - I Milo je Titov omladinac...jedan on najboljih iz projekta "Tito -Revolucija-Mir"

Conte

28.02.2020. 16:04

Hvala svim dokazanim srpskim "prijateljima" koji podrzavaju rezim Mila Djukanovica, posto sa time narodu u Crnoj Gori pokazuju ko je na cijoj strani. Zelim da cujem sto vise dokazanih ustasa, balista, balija i ostalih kako daju za pravo montenegrinima da uniste srpstvo u Crnoj Gori.

Narudžba

28.02.2020. 16:26

Navedite Vlasi neki pozitivan tekst o Srbiji koji ste napisali i objavili u proteklih 30 god.,Tada će sve biti kristalno jasno, ko ste i šta ste.

Mamasita

28.02.2020. 18:46

@Narudžba - Nema nazalost. Djindjic je na kratko uneo malo svetla, ali otkad ode opet nastade mrak.

Samo posmatram

28.02.2020. 20:16

@Narudžba - Koji pozitivan text. O Srbiji u proteklih 30g nije bilo nista pozitivno jer jos uvijek zivi u 90-tim a cak ima istu vlast i aktere iz 90-tih. Uvjerite se sami valjda niste slijepi kod ociju.

Kompanjon

28.02.2020. 20:17

@Narudžba - Gosp.Mamasita, Nije jasno zasto onda živite u toj zemlji, koju toliko ne volite..

MilaS

28.02.2020. 21:58

@Narudžba - ...neko lepo živi u Srbiji ,od mržnje prema Srbiji...Kandićka,Biserko,Liht,Boškić,Đitler....lepo se to sve plaća...ko ima želudac za to...

Mamasita

28.02.2020. 18:45

NIje se stavio u odbranu rezima u Podgorici, nego u odbranu istine. Ko zna nek misli, bolje reci ko moze.

Лазо

28.02.2020. 22:25

@Mamasita - Ми Срби немамо ништа против шиптара,ефикасно,за сада...

Djuka

28.02.2020. 23:00

Куку нама кад нас Власи брани. Титов пионир Власи и комитетцко магаре Мило.

Goran 'T

28.02.2020. 23:01

Gledaj ti svoja posla. Još malo pa ćemo ako Bog da ispratiti poslednjeg diktatora sa vlasti ali pravo na robiju. A i vas, ako Bog da preko Prokletija