МИРНА БИ ДА СПАЉУЈЕ ЦРКВЕ И ПОПОВЕ: Скандалозно понашање саветнице црногорског амбасадора у Турској (ФОТО)

В.К.

понедељак, 17. 06. 2019. у 09:29

МИРНА БИ ДА СПАЉУЈЕ ЦРКВЕ И ПОПОВЕ: Скандалозно понашање саветнице црногорског амбасадора у Турској (ФОТО)

Фото: Facebook

Мирна Никчевић, саветница црногорског амбасадора у Турској, „прославила“ се на друштвеној мрежи Фејсбук где је у једној преписци са извесном Иреном Татар написала да би „запалила Дајбабе и све попове“

Мирна Никчевић, саветница црногорског амбасадора у Турској, „прославила“ се на друштвеној мрежи Фејсбук где је у једној преписци са извесном Иреном Татар написала да би „запалила Дајбабе и све попове“! Ради се о манастиру Митрополије црногорско-приорске који се налази у истоименом селу, недалеко од Подгорице.


- Ирена, што се тиче Дајбаба ишла сам да се зајебавам с поповима мрзним, а и Теби се свиђао отац Лазар, нек ти Бог опрости. Одлучи се, или си за тековине либерала или кољача примитивних. И то с духовношћу нема везе, чисто сујеверје. Али, баш не могу вјероват да ти то није јасно. Искрено, запалила бих храм и сва говеда тамо...“

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Амфилохије оплео по председнику Црне Горе: Отима од цркве имовину да би је дао мафији... Е неће моћи!


Остало је да се види да ли ће државо тужилаштво реаговати на овај говор мржње, као што је то чинило за мање преступе.


Фото: Facebook



ЦРНОГОРСКА ДИПЛОМАТИЈА: ТО НИЈЕ СТАВ ДРЖАВЕ


Ставови и коментари Мирне Никчевић, саветнице у Амбасади Црне Горе у Анкари, изнети на личном профилу на друштвеној мрежи Фејсбук у преписци са пријатељима ни на који наин не одражавају ставове овог Министарства, нити државе Црне Горе, саопштили су из ресора који покрива шеф дипломатије Срђан Дармановић. - МВП ће предузети потребне мере како бисмо спречили слично понашање дипломата и других запослених, како на раду у Црној Гори, тако и у дипломатско-конзуларним представништвима наше државе, а који су у обавези да у вршењу својих послова на радном месту и ван радног места, у току радног времена и ван радног времена првенствено штите интересе и углед државе Црне Горе, њених органа и институција.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (24)

Vaske

17.06.2019. 10:02

Šta drugo zna, devojka koja nikada u životu ništa nije radila, pa ajd malo da POKAŽE KO JE na društvenim mrežama.Čega se pametan stidi time se budala ponosi, šta drugo reći.

Ana

17.06.2019. 17:35

@Vaske - Kakva ona devojka ,davno je to bilo,ona je raspuštenica pa tako ........

Conte

17.06.2019. 10:49

crvene ustaše u svom punom kapacitetu. Ti bi klali i ubijali sve koji se protive njihovoj "liberalnoj" viziji totalitarnog društva. Neće još dugo, stići će ih zaslužena kazna.

Kazo

17.06.2019. 10:56

Buduća ministrica , ima jakog sponzora a mrzi crkvu i sveštenstvo , uspjeh zagarantiran !!!

DzSvetac

17.06.2019. 11:02

Milogorka anarhiskinja , koja se krije pod plaštom neoliberalizma ...svima će nam taj liberalizam doći glave , podmukliji od fašista !!!

Ana

17.06.2019. 11:12

Na delu je klasicni fasizam.Da mi je neko rekao da ce ovo ovako da se odvija u C.G ne bi mu verovao,da li su ovi ljudi normalni,strasno.

МујоЗагреб

17.06.2019. 11:24

Без обзира како ће судство у ЦГ одреаговати, српско Тужилаштво би требало подићи оптужницу у овом случају. Осудити, наплатити и забранити улазак у Србију.

Đorđe

17.06.2019. 12:06

Ovo što je dotična Nikčević napisala to zaista i misli. To je fanatična mržnja prema svemu što je Srpsko i u Crnoj Gori i van nje. Tu mržnju Đukanović forsira još od 1997 g. Eto šta je posledica toga svega. Na žalost dotična Nikčević nije usamljena u toj mržnji,mnogo je takvih "kadrova" koji bi popalili sve Srpsko. Ovo je ozbiljno upozorenje za sve Srbe na Balkanu.

PG-CG

17.06.2019. 12:13

MVP će preduzeti potrebne mjere kako se ovo ne bi ponovilo?! Znači, neće ništa preduzeti protiv ove bezbožnice...

Анти Антифа

17.06.2019. 12:38

Montenegro је ционистичко-сатанистичка творевина који је ангажаовао најгори олош

gerasim

17.06.2019. 12:43

Doticna garant ima nekretninu kod mrznih,u Beogradu,kao i vecina milogoraca ,antisrba

Blokovi

17.06.2019. 13:09

U Crnoj gori se očigledno postavlja teza da je "moderno i savremeno" sve što je negacija istorije, pravoslavne vere, svega što ima veze sa srpskim korenima.

aaa

17.06.2019. 13:20

I dalje tvrdim da će u jednom momentu "pući" u Montenegru jer su stvari veštački postavljene i kao takve neodržive. I to "pucanje" će sa aspekta (ne)humanosti postupaka biti srazmerno svemu što se sada gura u kontra smeru i u skladu sa veoma nezgodnom tradicijom rivalstva tamo. Ali to me ne brine. Ono što me plaši je ekstremizam druge strane kada dobije bitku i kada se ona osili što je neizbežno i opet lokalno tradicionalno, a to nam ne treba.

Димитрије

17.06.2019. 14:05

У праву је. То су либералне тековине. Спалити цркве и манастире, побити недужне и нејач Либерално. Свака част.

Miodrag

17.06.2019. 14:36

Mora da prica ono shto se ocekuje od nje sa politickog vrha Milogore.Pare su to i polozaj.Savetnivca u ambasadi C.G. u Turskoj.Mo'sh misliti te "mudre"savete,covece!Naravno da mora da laje!

PG-CG

17.06.2019. 15:19

aaa@, svaka čast na komentaru, sve si lijepo rekao, osim ovog na kraju, jer samo TRADICIONALNO može spasiti ovaj narod koji ne zna đe udara - tradicionalna porodica, tradicionalna crkva, tradicionalna država, tradicionalne boje, tradicionalni brakovi...

Лазарев Град

17.06.2019. 16:22

Мирна Никчевић своју инспирацију је нашла у Украјини,она би спаљивала цркве и живе људе у њима?!?

Aco

18.06.2019. 07:13

Нема шта, онако право партизански, ко’ Пеко Дапчевић лично да је се јавио на Фејсбуку. Мада, брат брату, би јој и покоји Усташа позавидео.

Mladen

20.06.2019. 18:22

Овакви "мозгови" попут Мирне су постојали и постојаће, јер у самој Србији постоје слични, који под маском демократије (и страху власти од страних моћника да реагују) пропагирају јавно антисрпске ставове. На жалост, ово су и антицивилизацијски ставови. Највероватније јој се деда окреће у гробу...