Продаја компаније "Карлсберг" порасла је за 6,5 одсто у првом полугодишту, јер је данска пивара продала веће количине скупљих брендова пива.

То је допринело побољшању њене оперативне марже упркос наставку тешкоћа на руском тржишту.

Приходи од продаје у првих шест месеци ове године достигли су 32,9 милијарди данских круна (4,9 милијарди долара), саопштено је из компаније, а преноси агенција Ројтерс.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Карлсберг покреће производњу Зрењанинског пива, Зрењанинци бирају укус и етикету

Пивара је остварила побољшану зараду, али је у Русији, свом главном тржишту, регистровала пад продаје због јаке конкуренције и раста цена почетком године што је довело до губитка тржишног удела.

На тржишту Азије, које је најбрже растуће тржиште за Карлсберг, компанија је остварила раст нето прихода од 15 одсто, услед повећане продаје премијум брендова.