Предузетница из Кине улаже у препород Кумровца

Танјуг

11. 04. 2019. у 13:07

Предузетница из Кине улаже у препород Кумровца

Кумровец, фото И.Маринковић

Јианг Ју (Yу), предузетница из НР Кине, власница пекиншке компаније Z-Run WellTon Industry, потврдила је намеру да инвестира у Кумровец

Јианг Ју (Yу), предузетница из НР Кине, власница пекиншке компаније Z-Run WellTon Industry, потврдила је намеру да инвестира у Кумровец, родно место доживотног председника бивше СФРЈ, Јосипа Броза Тита, а након обиласка је изјавила да због своје историје ово место у хрватском Загорју има велики потенцијал за културни туризам.

Жеља јој је, рекла је, да у Кумровец привуче туристе на само из Кине, већ из целог света.

Ју је у друштву Роберта Шплајта, начелника Кумровца, и Марија Рендулића, председника ЦСЕБ-а, у среду обишла девастирани комплекс некадашње политичке школе за који сматра да би био идеалан као хотел.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: KINESKI PREMIJER U HRVATSKOJ: Otvorićemo dijamantsko razdoblje

"Трећи пут сам овде и овај пројект врло ми је важан. Верујем да овде можемо привући бројне туристе. Желим да подстакнем развој Кумровца и већ имам планове за то. Прошле године потписали смо меморандум о сарадњи с Кумровцем, а сада идемо даље", рекла је Ју, пренео је загребачки Јутарњи лист.

Казала да још не зна колико би новца уложила у обнову објекта чија продајна цена сада износи 11,9 милона куна.

Позивајући се на своја сазнања, лист пише да госпођа Ју није заинтересована само за зграду политичке школе, већ би у њеном наставку градила још један исти такав објект.

Занима је и куповина Спомен дома у Кумровцу, чија је вредност процењена на 15 милиона куна, Титове резиденције, локалног фудбалског стадиона, а волела би, кажу, да добије и приступ геотермалним изворима.

Све то, наводи лист, потврдио је и начелник Шплајт и додао да би Кумровец био претворен у велики туристички комплекс, у чијем центру би био лик Јосипа Броза Тита.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Duplo Golo

11.04.2019. 14:01

Gosoodja iz Kine jednim udarcem ubija tri muhe! Prva je Tito kao svetski brend, druga su objekti koje dobiva ispod cene sa turistickom infrastrukturom i treca i za nju najvaznija, a umotana u celofan, pristup i koristenje geotermalnih izvora iz kojih se crpi cist profit! Svaka cast, kad nasi slepi , balkanski tajkuni i bogatasi vole samo profit koji se zavrsava "evro na evro"!