Четири тела нађена у дворишту, пре 12 година овде почињен до тада невиђен масакр

Novosti online

09. 08. 2019. у 15:10

Четири тела нађена у дворишту, пре 12 година овде почињен до тада невиђен масакр

Село Вратна,фото Википедија

Четири леша пронађена су око 14 сати у селу Јабуковац код Неготина, у дворишту породице Казимировић, у засеоку Вратна. Још се не зна узрок смрти пронађених особа

Четири леша пронађена су око 14 сати у селу Јабуковац код Неготина, у дворишту породице Казимировић, у засеоку Вратна.

Тело Раје Казимировића (72) било је на трактору, у дворишту је био леш Драгице Казимировић (83), као и још два за сада неидентификована женска леша.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
За последњи опроштај породица чека папире

Истрага и увиђај су у току, и у овом тренутку није познат узрок смрти пронађених особа.

КРВАВИ ПИР ПРЕ 12 ГОДИНА

У селу Јабуковац, код Неготина, пре 12 година, јула 2007, догодио се један од најкрвавијих пирова у Србији. Тада је Никола Радосављевић из ловачке пушке убио деветоро и ранио двоје својих комшија, а шест кућа завио у црно.

Тада су страдали Драгиња (55) и њен супруг Бранислав Боронгић (57), Драган Ђорђевић (22), његов отац Вељко (58) и бака Марина (78), Бранислав Бадејевић (31), Срђан Баџикић (15), Јелица Банковић (37) и Аника Чогић (62).

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (16)

BRATEE

09.08.2019. 15:22

Saobracajke..klanja..ubijanja..narkomani sami umiru ...bolest tj..rak svakim danom češći...pa mi nestajemo...o iseljenju na zapad da i ne govorimo...uzas jedan sa namaa !!!

Сестроо...

09.08.2019. 23:58

@BRATEE - А стоооо нее писесс нормалноооо негоо вецитооооо глумиссс некоо лудилооо?!?

Deki Bre

09.08.2019. 15:34

Užas!!!! Jabukovac,jel to ono mesto gde je pre desetak godina pomahnitali psiho ubio 10 ljudi?

Miloš Ilić

09.08.2019. 15:47

Je l' to isto ono selo od pre 10 g. kad je ubijeno 10 meštana od strane bolesnog komšije?

Deki Bre

09.08.2019. 15:54

Ako se dobro sećam,Nikola Jovanović svojevremeno u napadu psihoze išao selom sa lovačkim karabinom i ubijao svakog na koga naišao. Sve u nameri da dođe do tašte koja mu je navodno bacila crnu magiju. Šta je to s tim krajem?!?!?

Miloš Ilić

09.08.2019. 16:05

@Deki Bre - Sad sam proverio. Nikola Radosavljević ubio 9, a ranio 3 i to 27.7.2007.

Narod se pravi lud

09.08.2019. 16:08

kad mu pomeneš psihologa! Što ne nosite cipelu kod zubara na popravku? Praviš se lud pa poludiš!

Брмбоћ

09.08.2019. 17:46

Људи лето и врућине веома утичу на психу људи,видите да кад дође лето хаос,свако лето исто. А људи неће да признају да имају проблем и да оду код психијатра.

BOŽA ZEMUNAC

09.08.2019. 18:10

Možda će te mi se smejati, ali ja sam ubeđen da su NATO snage na čelu sa AMERIMA prilikom bombardovanja Srbije bacali razne eksperimentalne otrove i sada nas prate kao kuniće. Zato i nije čudo šta nam se dešava svakoga dana. Silna ubistva,saobraćajne nesreće,suicidi itd. Srbi i odgovorni ljudi,razmislite malo o tome.Ovo nije teorija zavere.

Goran

09.08.2019. 20:00

Božo ima malo istine u tome ali ne zaboravi da ljudi žive onako kako ih okolina natera neki se muče neki uzimaju tudju muku a sa rodoljubima koji nas vode već evo 30 godina bolje i ne može...