Ђурић подноси пријаву због претњи смрћу

Танјуг

субота, 20. 04. 2019. у 13:41

Ђурић подноси пријаву због претњи смрћу

Марко Ђурић

Директор Владе Србије Канцеларије за Косово и Метохију Марко Ђурић изјавио је данас да ће поднети кривичну пријаву Министарству унутрашњих послова због претњи смрћу које је добио

Директор Владе Србије Канцеларије за Косово и Метохију Марко Ђурић изјавио је данас да ће поднети кривичну пријаву Министарству унутрашњих послова због претњи смрћу које је добио, како каже, због тога што се усудио да пита да ли је истина да је Рада Трајковић дала исказ приштинским органима.

"Подсетићу да се од 23. децембра двојица Срба из Косовске Митровице налазе у притвору. Недељко Спасојевић и Марко Рошић се налазе од 23. децембра - не два дана... Сведокиња Рада Трајковић је изјавила да је имала непрекидне контакте с покојним Оливером Ивановићем и да је он био константно праћен и прислушкиван од професионалне службе, а нарочито од државе Србије. И даље окривљује државу Србију и зато повезује тужилац ове људе, који су због тога у притвору од 23. децембра. Усудио сам се да поставим питање да ли је то тачно. Само због тога што сам се усудио да поставим то питање, суочио сам се с претњама смрћу, због којих ћу данас да поднесем кривичну пријаву МУП-у", рекао је Ђурић.

Добио је, како каже, бројне претње и "најцрње могуће увреде" од политичких противника, за које каже да им очигледно смета чинејница да је у јавно доступним, званичним документима обелодањено да је Рада Трајковић давала исказ.

"Министра за лажи и неправду (косовског министра правде) Абеларда Тахирија демантује изјава тужиоца Косова Суља Хоџе од пре два дана, који је потврдио да је Рада Трајковић давала исказ у истрази. Ако коза лаже, рог не лаже", рекао је Ђурић.

По питању истраге о убиству једног од лидера косовских Срба Оливера Ивановића, Ђурић каже да би волео да она иде брже.

"Све што она има да покаже јесте да приштинске институције, на чијој територији се то десило, не сарађују добро. Тахири је чак рекао да они не желе да сарађују са институцијама Србије. Мислим да је крајње време да и међународна заједница погура ствар... Наши органи, по ономе што сам могао да видим, спроводе озбиљнију истрагу од приштинских, на чијој територији се то десило", казао је Ђурић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (39)

Marija

20.04.2019. 14:12

Niko nema pravo da pretnjom smrcu zastrasuje direktora Kancelarije Vlade Srbije za Kosovo i Metohiju Marka Ðurića!

Radasin

20.04.2019. 14:41

Covek ima argumenata za podnosenje prijave, jer ipak je u pitanju pretnja smrcu, a to je i te kako ozbiljna pretnja.

Biljana M

20.04.2019. 15:33

Pretnje smrcu nisu ni malo naivne i ne treba ih prepustiti slucaju vec odmah reagovati i pronaci pisca tih redova. Naravno, adekvatno ga kazniti. Podrska Djuricu.

Goran

20.04.2019. 15:39

Stop nasilju! Opozicija koja lesinari oko pokojnog Olivera sada daje sebi za pravo i da preti.

Miloš

20.04.2019. 16:52

Ljudi koji prete na taj način su bolesnici. Svaka pretnja smrću treba drastično da se kazni!

Dejan

20.04.2019. 17:28

Očigledno da je dubok jaz između dve strane. Posle se čude što se dešavaju svakakve stvari.

Aleksa

20.04.2019. 18:22

Tako i treba, dok se neko ne osudi i ne zavrsi na robiji, pretnje smrcu opozicije nece stati.

Una

20.04.2019. 18:39

Pretnje ne treba uzimati zdravo za gotovo, to nije šala, a i onaj ko se na taj način šali ne treba biti na slobodi!

Jovana

20.04.2019. 19:53

Svako ko preti treba da se prijavi, a borba treba na izborima da se vodi a ne ovako ko sto misli opozicija..

Maja

20.04.2019. 19:56

Verujem da mu to nije prvi put da dobija pretnji! Svako nasilje mora se zaustaviti!

Maja

20.04.2019. 20:52

Pretnje smrcu ne treba olako shvatati, vec treba ispitati svakoga ko se time bavi, kako bi se otklonila svaka sumnja

Sara

20.04.2019. 21:19

Nasilje i pretnje su za svaku osudu. Ovo su ozbiljne stvari kojima treba policija i nadležni organi da se bave!

dragon

20.04.2019. 21:53

Ove pretnje su za svaku osudu. Krivci moraju da se pronađu i da odgovaraju pred zakonom.

MAKSS

20.04.2019. 22:23

Srbija je slobodna zemlja i niko nikome ne sme vise da preti u bilo kakvom smislu.

Tasa

20.04.2019. 23:13

Niko nikom ne sme da preti! Verujem da će se ova pretnja ozbiljno shvatiti i da će osoba koja je to uradila odgovarati pred zakonom!

sneza

20.04.2019. 23:28

Bilo kome da se preti u Srbiji,nadlezni moraju da reaguju,da se ne izrodi u nesto tragicnije.

Mina

21.04.2019. 01:33

Mora se spreciti te pretnje i nasilje nad narodom, Marko je skroz u pravu i veliku podrsku pruzam.

caca

21.04.2019. 06:23

Podrska Djuricu,jer ovakav vid pretnje je za svaku osudu, i pretnjama i nasilju se mora stati na put!!!

Hana

21.04.2019. 08:45

Razumem Marka Đurića i pružam mu svaku moguću podršku! Treba da podnese krivične prijave protiv onih koji mu prete smrću!

rade

21.04.2019. 09:31

Srbija je uredjena zemlja gde se nece tolerisati nasilje i pretnje smrti, policija ce brzo pronaci odgovorne i kazniti.