Људи, види ли ико писту?!

П. ВАСИЉЕВИЋ - Р. ДРАГОВИЋ

01. 04. 2015. у 10:00

Људи, види ли ико писту?!

Мајор Омер Мехић

Мајор Омер Мехић тражио помоћ од чланова посаде. Летелица се дигла на 250 метара, занела се лево па десно и пала

ЉУДИ, види ли ико писту? Морамо у пењање!

Ово су, како "Новости" сазнају, последње речи пилота Омера Мехића, забележене свега неколико секунди пре него што је 13. марта хеликоптер "Ми-17" Војске Србије пао недалеко од писте Аеродрома "Никола Тесла".

У извештају техничке комисије Команде Ваздухопловства и ПВО на 500 страница, како сазнајемо, до детаља су описани и последњи тренуци драме која се одвијала над Београдом. Такође, документ обухвата све техничке и процедуралне елементе кобног лета.

У налазу узрока трагедије која је однела седам живота, наведено је да је војни хеликоптер послат на спасилачки задатак транспорта болесне бебе из Новог Пазара био потпуно исправан. Правила летења и ланац командовања, како се наводи у извештају, испоштовани су.

Утврђено је, међутим, и неколико процедуралних грешака које нису утицале на трагичан исход. На пример, због хитности задатка о акцији спасавања није био унапред обавештен начелник Генералштаба генерал Љубиша Диковић, коме је за ток операције јављено током лета. О свим детаљима мисије, све време су били упознати оперативни штабови ваздухопловства и Генералштаба.

Према налазу вештака, временски услови на небу над Србијом трагичне ноћи јесу били сложени, али нису били пресудни за трагедију. Околност која није ишла наруку спасиоцима јесте и да се време нагло погоршало.

Упркос чињеници да киша и магла нису биле препрека за извршење задатка, пилот Мехић је све урадио по процедури, па је током лета разматрао и могућност алтернативног слетања у Краљеву, као и на Бањичком вису у Београду. Донео је одлуку, без обзира на то, да се приземљи на сурчински аеродором.

Истрага је утврдила да је хеликоптер испунио све прописане услове да започне слетање. Приликом спуштања непрекидно је био на вези са контролом летења.

- Видим писту - обавестио је мајор Мехић људе на торњу.

Истог тренутка, како процедура и налаже, пребачен је на другу фреквенцију, преко које се одвија комуникација са летелицама које се приземљују.

- Добро дошли. Приђите. На прагу сте писте. Спуштајте се слободно. На месту "це" чека вас "фолоу возило" (аутомобил за пратњу) - рутински га је обавестио контролор летења.

Мехић спушта летелицу и изненада узвраћа поруку потпуно другачијим тоном:

- Не видим писту, не видим је.

Уместо да се спусти, летелица се враћа у висину. Неколико тренутака касније, следи други покушај. Оператер понавља исте речи:

- На писти сте. Спуштајте се слободно.

Пилот спушта брзину на 140 километара на час и прилази писти. Тада, међутим, настаје преокрет. Поново се жали да не види писту и да не може да се спусти. Интерном везом, у том тренутку обраћа се посади и пита их види ли ико место за приземљење. Његово питање остаје без одговора.

- Идемо у пењање! - изговара мајор Мехић и наглим трзајем пилотске палице подиже хеликоптер. Летелица нагло убрзава и достиже висину од 250 метара. Нагло убрзање и успињање летелицу заноси најпре на леву страну, па је нагло окреће на десни бок. Већ у следећем моменту, хеликоптер посустаје и усмерава се према тлу.

Недостатак горива, како су "Новости" већ писале, војни вештаци су искључили као разлог пада летелице. У тренутку пада у танковима је било 650 литара горива, што је било довољно за још сат и 15 минута лета.

СТРУЧЊАЦИ У КОМИСИЈИ

ТЕХНИЧКИ извештај потписала је комисија која је формирана непосредно после несреће по наређењу команданта Ратног ваздухопловства. На утврђивању узрока пада хеликоптера радили су стручњаци Војнотехничког института, Техничког опитног центра, Ваздухопловно-медицинског института. У тиму истражитеља нашли су се и представници команде Ратног ваздухопловства, специјалисти за безбедност летења, одржавање летелица, механичари хеликоптера, метеоролози, опитни пилоти...


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (94)

Vlada

01.04.2015. 10:22

Да ли је руководећи старешина Дежурног оперативног тима Оперативног центра Система одбране израдио наређење о употреби хеликоптера, када је то учинио, ко га је потписао (и да ли је потписано пре лета) и када је наређење стигло у Оперативни центар РВ и ПВО?

Nemanja

01.04.2015. 11:09

@Vlada - Mislim da je to manje bitno do toga kako pilot ne vidi pistu a toranj govori da je iznad nje. Mislim da jedan pilot kao sto je Mehic ne moze da je ne vidi ako je iznad nje pa i ne znam sta da je. Isto tako mislim da u ovakvim situacijama mora da se saslusa toranj. Naravno da i to treba ispitati ali pre bih da se ispita zasto je do pada doslo. To sto ti Vlado kazes to se moglo i ispitati da su sleteli.

Sladja

01.04.2015. 10:23

Po ovome sto pise iz helihoptera se i nije mogla videti pista, jer nije ni bio iznad nje, posto je pao odmah posle naglog penjanja. Insinuacija na `naglo`, je upitna. Na sta se aludira, i sta znaci naglo? I zasto se ne pominje, kao sto je bilo objavljivano, da je pilot Omer rekao da ide na Batajnicu. Ostaje, ipak, utisak da je neko insistirao na trecem pokusaju sletanja, a taj koji je to trazio je i odgovoran. Zakljucak je da je sve bilo u redu, ali je helihopter pao, niko nije odgovoran.

11482

01.04.2015. 11:56

@Sladja - Ti si pilot letilice pa znaš šta znači naglo penjanje,tehničke detalje,mehaniku letenja i vremenske uslove tokom leta?

Sladja

01.04.2015. 14:21

@Sladja - Nisam pilot, zato i pitam. Izgleda da ne smem ni da pitam? Zasto daju onda tako nejasne informacije kad narod koji nije strucan pita? I zasto na `kasicicu`? Mozda je odgovor: da se vidi reakcija. A mozda i nije. Niko to ne zna, osim onih kojima je sve jasno. A za vremenske uslove smo svi citali, od vetra do magle, od ozbiljnih do otezanih. Pozdrav od mene.

Sredoje

01.04.2015. 11:18

@Kova - Mislis li da je Omer bio honicni alkoholicar, kao sto mu to vera propisuje, i da je godinama leteo samo zahvaljujuci ludoj sreci? A po cemu su dosao do takvog zakljucka, zbog cega ti "deluje kao da je pilot bio pod dejstvom alkohola"?

ogi

01.04.2015. 11:29

@Kova - Zar moze tako nešto i da se pominje. Naši piloti su vrhunski profesionalci, molim vas ne blatite njihova imena sa takvim izjavama.

JULO

01.04.2015. 11:40

@Kova - Kako vas nije bruka da ovako pisete i da dajete insinuacije da je neko pijanica, sram vas bilo.

pantelija

01.04.2015. 10:51

e kada bi bilo ovako. omer je znao da vozi letihopter kao neko što vozi šleper godinama. ispašće još malo pa će da ga ISIL slavi jer je oborio najelitniju letelicu u našoj državi srbiji. omere nek ti je večna slava sa ta tvoja pet sapatnika

Novosađanin

01.04.2015. 11:00

Za mene kao građanina je ključno pitanje ko je odlučio da pošalje helikopter? Zašto u bolnici tj. porodilištu nije bilo kiseonika i zašto nije dostavljen kiseonik? Zašto nisu sleteli u prvu najbližu kliniku gde su postojale mogućnost daljeg zbrinjavanja bebe? Da li je uobičajeno da se kod nas za svaki takav slučaj šalje helikopter i građani i državna oprema izlažu ovakvom riziku? Čini mi se da se ovde radi o užasnoj neodgovornosti naredbodavaca i saskupljanju političkih poena.

Novosađanin

02.04.2015. 07:57

@Novosađanin - A ovo je Vaš ključni odgovor? Baš kao i odgovor odgovornih za ovu katastrofu. Zataškati, sačekati da se duhovi smire, skrenuti pažnju sa teme. Ili smo mi svi u zabludi...?

Горан

01.04.2015. 11:06

Само нек објасне зашто није слетео на ВМА и ништа друго не треба.

Privilegovano lud

01.04.2015. 12:32

@Горан - Pa zato sto nisu videli ni prst pred okom, a kamoli svetla heliodroma na VMA. Tamo je prvobitno i trebalo da slete, isli su kursom 300 od Kraljeva ka VMA, ali nazalost ne bi nista.

Pero Ćivša

01.04.2015. 13:30

@Горан - Goran: Pa oni da su mogli sleteli bi bilo gde. Na žalost pokušaji im nisu uspeli.

pista

01.04.2015. 11:07

šta se iz ovog može reći,il je došlo do nečeg neočekivanog ili je kriva kontrola leta.

Миливоје Кнежевић

01.04.2015. 11:18

Не види Омере! не види изгледа нико!. А теби душа царовала ка што царује ВИТЕЖЕ!.

Jelena

01.04.2015. 11:23

Postavljaju se mnoga pitanja. Ako je vidljivost bila slaba zašto sletanje na pistu Aerodroma "Nikola Tesla" nije izvrešno uz pomoć instrumenata za sletanje na slepo, koji su postojali u helihopteru ? Da li su ovi instrumenti bili ispravni ?

Mišo Ćuković

01.04.2015. 13:28

@Jelena - Jelena: A šta ako je došlo do kvara na helikopteru , kako bi onda mogao da sleti na osnovu istrumenata za sletanje.

slims

01.04.2015. 11:37

Ovo mora jos da se istrazi, ima dosta nejasnoća. U svakom slučaju, zeleli su da spasu jedan zivot, a izgubili su sopstvene, to je najveća tragedija.

Jevrosima

01.04.2015. 11:49

Ja stvarno ne znam kako to da se svako smatra adekvatnim da komentarise neciji posao i necije nadleznosti.

Glas@Razuma

01.04.2015. 11:50

Nesto je ipak uticalo na tragican sled dogadjaja zar ne?E bas nas sve to zanima!

SNS u srcu

01.04.2015. 11:53

Oni ce zauvek da budu u nasem srcima,hrabri spasioci..i sve sto taj izvestaj pokaze bice samo jedan mali pomak u rasvetljavanju,nista vise

Србистанац

01.04.2015. 11:58

Најбољи пилот кога смо имали нагло подиже хеликоптер, нагло убрзава толико да избаци летелицу из равнотеже и преврће је на бок. Господо министри и остали створови без савести, можете написати и да је пилота врбовао терориста да изврши самоубиство и побије и посаду, али шта год написали, колико год ботова слали овде да вам пружају подршку, ово ће кад тад да вас прогони.

Prestanite sa lazima

01.04.2015. 12:01

"Uprkos činjenici da kiša i magla nisu bile prepreka za izvršenje zadatka, pilot Mehić je sve uradio po proceduri, pa je tokom leta razmatrao i mogućnost alternativnog sletanja u Kraljevu, kao i na Banjičkom visu u Beogradu. Doneo je odluku, bez obzira na to, da se prizemlji na surčinski aerodorom."Zdrav razum mi govori da vojni pilot dobije zadatak da leti od tacke A do tacke B, a ne da on proizvoljno u toku leta odlucuje gde bi mogao da sleti. Ko je naredio da sleti na Surcinski aerodrom?

cana

01.04.2015. 13:16

@Prestanite sa lazima - nazalost takve tragediju su se i pre dogadjale a nazalost opet ce....verujem da niko od ljudi koji su ucestvovali u toj akciji nisu zelei da se desi tragedija

Branko Bandić

01.04.2015. 13:23

@Prestanite sa lazima - Prestanite sa lažima: Da ste pažljivo pročitali članak , ne bi onda tako komentarisali.

Princip

01.04.2015. 22:27

@Prestanite sa lazima - Pravila letenja i lanac komandovanja, kako se navodi u izveštaju, ispoštovani su. "Utvrđeno je, međutim, i nekoliko proceduralnih grešaka koje nisu uticale na tragičan ishod. Na primer, zbog hitnosti zadatka o akciji spasavanja nije bio unapred obavešten načelnik Generalštaba general Ljubiša Diković, kome je za tok operacije javljeno tokom leta." Zašto izdavanje odobrenja nije išlo preko generala Dikovića?

miroslav nikolic

01.04.2015. 12:13

NE VERUJEM NISTA OVOJ ISTRAZI!!! Koja istraga traje toliko. U alpima nasli avion i za dva dana se znalo sta je uzrok pada. A nasa komisija 20 dana. Formira se istrazni organ itd. Koje gluposti! Nista ne verujem!

Дејан

01.04.2015. 12:13

Ја се питам зашто није слетео на Бањички хеликоптерски плато поред ВМА или ако ту није могао ако је било недовољно осветљења за орјентацију зашто није слетео на стадион Звезде или Партизана кад је било наређено да се упале рефлектори на оба стадиона ради орјентације хеликоптера. Сигурније и безбедније није могло! Чак и ако је беба требала да иде на ВМА ближе је са оба стадиона него са аеродрома!

Горан

01.04.2015. 13:26

@Дејан - Рефлектори су упаљени када је хеликоптер већ пао.

Pitanje

01.04.2015. 14:13

@Дејан - Upravo je to i pitanje? Ko je, po cijem nalogu i ZASTO palio reflektore na stadionima ako je helikopter vec PAO?

Rajnders

01.04.2015. 12:15

Operater mu kaze "na pisti ste spustaj te se slobodno" Pilot nakon toga smanjuje brzinu na 140 km na cas!??? Kako je to moguce.???!

Образа без

01.04.2015. 12:48

Да је Србија озбиљна земља због овога би пала влада ! Зашто нису слетели у Крагујевац , где је и беба првобитно била упућена ? Зато што је министар војни ( керамичар ) хтео да се слика са бебом !

Miloš Kosorić

01.04.2015. 13:21

@Образа без - Obraz bez bola: Pa da su znali da ne mogu da slete u Beogradu , verovatno bi pokušali na nekom drugom mestu pa i u Kragujevcu. Zašto mislite da je sletanje u Kragujevcu bilo bezbednije.

vagrant

01.04.2015. 13:58

@Образа без - Zato sto su vremenske prilike kod Kragujevca bile idealne.Pogorsanje se uocilo tek oko Mladenovca, sto je 50km severnije prema Beogradu.

Образа без

01.04.2015. 22:14

@Образа без - Летови из Београда су преусмерени на темишварски аеродром , због густе магле , у Крагујевцу није било магле али није било ни министра !

arsa

01.04.2015. 12:54

Nije mi jasna odluka pilota Mehica da helikopter naglim manevrisanjem podize na visinu od 250 metara.Zasto je to uradio.Zasto nije stajao u mestu ili nastavio lagano spustanje dok mu se ne ukaze pista.

zaza

01.04.2015. 13:15

@arsa - to niko od nas nece nikada saznati...nazalost skop negativnih faktora je uticalo na taj crni petak 13-ti

Jelenče

01.04.2015. 15:06

@arsa - I meni to nikada nije bilo jasno. Helikopter može da lebdi, da se lagano spušta dok ne dotakne tlo, pa makar to bila I njiva. Helikopteri se spuštaju na nepristuapačnije terene od njive pod pšenicom.

Lebdenje

01.04.2015. 15:41

@arsa - Tu stvar oko lebdenja je JEDINI, koliko sam ja pratio, objasnio Major Tufekcic Sabahudin. Kaze da bi to bilo izvodljivo potrebno je da pilot ima vizuelni kontakt sa zemljom, inace je gotovo neizvodljivo, sto nije bio slucaj sa ovim helikopterom. Ono sto nije objasnio jeste da je vertikalna vidljivost bila 70 metara, skoro kao Beogradjanka, i po tvrdnjama drugih pilota vise nego dovoljna za bezbedno sletanje. Mislim da bi kolege stradalih pilota trebali organizovati tribinu ili sl i objasniti.

тодор

01.04.2015. 13:01

"Idemo u penjanje! - izgovara major Mehić i naglim trzajem pilotske palice podiže helikopter"-ко је забележио "нагли трзај", откуд комисијама таква информација, то је мало превише слободан приступ истрази.

Miro Đokić

01.04.2015. 13:19

@тодор - todor: Pa verovatno postoji snimak razgovora pilota sa ljudima sa tornja. Na osnovu tog snimka je utvrđeno sve šta je ko govorio dok se nije izgubila komunikacija.

Radoje

01.04.2015. 14:17

@тодор - Uzalud je zamazivati oci narodu, Todor lepo pita "kako neko zna da je pilot NAGLO TRZNUO PALICU"? Da li se na snimku RAZGOVORA i to cuje(vidi)??Bolje je da Novosti kazu ko im je sastavio ovaj pismeni sastav i u koju svrhu. Tuzno je i sramotno kriti istinu o sedam izgubljenih dusa.

Vidi ovako

01.04.2015. 14:53

@тодор - Cim ti objavlju komentar, kao i prethodni, znaci da im je neko dojavio za izvestaj. Sto se tice "palice", taj helikopter je imao snimac parametara leta, model K12-M51, sto opet ne znaci da podaci sa istog nisu "frizirani".

тодор страшни

01.04.2015. 15:19

@тодор - "Pa verovatno postoji snimak razgovora "- израз " вероватно " је нагађање, а ово треба да буде извештај комисије, толико

GRU

01.04.2015. 13:15

Prava istina nikad neće ugledati svetlo dana, ima li iko od bivših kolega da stisne petlju i progovori!?

Tomica pantinac

01.04.2015. 13:56

Судећи по извештају Комисије изгледа да има преживелих. Јер неко до у тачнине описује оно што су само они који су управљали летилицом могли да чују и виде. Објавите народу ко је тај преживели.

Dragan

01.04.2015. 13:59

I onda, ko je rekao da su na pisti i da mogu sleteti, ako su bili iznad ko zna cije njive?

Radoje

01.04.2015. 14:11

Pa, dragi Glavni urednice, objavljeno je IZ VLADE da taj izvestaj nije procitao ni PREMIJER! Kako ste ga VI procitali? Ovde NESTO stvarno opasno smrdi.

Sladja

01.04.2015. 15:18

@Radoje - POLITIKA | PONEDELJAK 30.03.2015 | 13:45 -> 17:24Vučić: Bilo je tehničkih propustaIZVOR: BETA, TANJUGBeograd -- Premijer Aleksandar Vučić kaže da je pročitao i drugi izveštaj o padu helikoptera i da tamo "nema bogzna šta spektakularno", ali da je bilo tehničkih propusta.

moki

01.04.2015. 14:17

Odakle izvestaj? Igrate se ja javnoscu?! Niko zvanicno nista nije izjavio, svi mediji prenose iskljucivo vasu vest kao ono kobno vece za bebu da je stigla i helikopter sleteo!!! Nemojte manipulisati, uzimate ucesce u prevari. Posteni ljudi su izgubili zivote, istina MORA da izadje na videlo. To bi trebalo da bude vas (novinarski) poziv!!! Dozovite se bre ljudi pameti!!! Objavili ili ne ja napisah a vama na obraz!!!

Voice Recorder

01.04.2015. 14:18

A kada su instalirali snimac zvuka u pilotskoj kabini? Snimac parametara leta znam da ima...

Markov

01.04.2015. 17:55

@Perica M - Desila se nesreća i od toga ne traba praviti trač partije. Nek institucije rade svoj posao i neka se za ubuduće ojačaju sigurnosni sistemi, ako je neko odgovoran nek odgovara. Zbog žrtava je stvarno sramota od ovoga praviti špansku seriju.

Bora

01.04.2015. 17:30

Nista se ne moze zameriti Vladi i Vojsci RS, ucinili su sve sto je u njihovoj moci da dete spasu. Ostaje velika tuga za nastradalima, izgubili smo najbolje pilote koje imamo.

Šef

01.04.2015. 19:00

@Bora - Velika je to bila tragedija za Srbiju, ali generalno mislim da javnost netrebda da zna detalje samo zaključak, a Šutanovac i Stefanović da se stide svojih reči u skupštini, ne da su uznemirili javnost nego su time naneli bol i porodicma koje su tom priliko izgubile najmilije.

OnyxxBG

01.04.2015. 18:35

Ovo stvarno onda biva tragedija u tragediji. Niko nije kriv i ništa nije zakazalo, a ljudi izgubili živote

Ceca

01.04.2015. 18:40

Totalno konfuzna situacija, sve upucuje na neki tehnicki kvar helikoptera koji ga je zaneo u stranu i zbog toga je izgubio kontrolu. S obzirom na toliko iskusnog pilota i sve procedure koje su ispostovane jedino tehnicki kvar dolazi u obzir kao uzrok tragedije.

kikac

01.04.2015. 19:18

Koliko je samo spekulacija bilo oko uzroka nesrece,a dokazalo se da su sve procedure bile ispostovane.

pepa

01.04.2015. 19:20

Dokazano je da nije bilo komandne odgovornosti, dzabe onolika frka i panika i napadi na vojsku i ministra.

boki

01.04.2015. 19:56

Mislim da nakon izveštaja vojne komisije treba staviti tačku na ovaj slučaj, s ciljem izbegavanja bilo kakve dalje politizacije ove velike tragedije

salle

01.04.2015. 20:13

Istraga o padu letelice je odradjena profesionalno i u skladu sa pravilima sluzbe. Dobra namera vojske ne moze da se okarakterise kao zla namera, a nesrece usled loseg vremena se desavaju svuda u svetu i ne mogu da se predvide.

Renato

01.04.2015. 20:40

Ne znam sta bih rekao, sve je to sticaj nekih okolnosti za koje se nadam da ce biti do kraja razjasnjene. Steta za nastradale

Darijan

01.04.2015. 20:43

Izgubili smo najbolje pilote i vojnike, dugujemo im da odgovorni odgovaraju za svoju krivicu ukoliko se utvrdi istragom.

Zeljko

01.04.2015. 20:50

Ne treba samo vrsiti pritisak na nadlezne organe i tuzilastvo da sto pre kazu ko je odgovoran, kada se bude sve ispitalo do kraja, javnost ce verujem biti upoznata sa svim cinjenicama.

Mary

01.04.2015. 21:51

Nije lako ni utvrditi sta je dovelo do tragicnog pada helikoptera, ali ce sve utvrdjene cinjenice u vezi sa padom helikoptera biti date na uvid javnosti.

mosorin

01.04.2015. 22:30

Prava istina je odneta u grob i nikada je necemo znati,vise nista nije vazno,njih nema.Tragedija, pogotovo za nas koji smo ih poznavali i znali koliko su pozitivni ljudi bili.Jako mi je zao i svaki dan mi je to u mislima,a jos gore kada ovo sve citam,zar je moguce da je tako malo trebalo da oni danas budu zivi,ali to je prokleta sudbina.Neka pocivaju u miru.

Gagi

01.04.2015. 22:35

Srtucnjaci ce sve ovo strucno objasniti i nemojte vrredjati nastardale svojim glupim komentarima i optuzivati ljude koji nisu krivi.

naca

01.04.2015. 22:45

Ne mogu da verujem da pojedinci i na ovoj tragediji pokusavaju da prikupe poene za sebe......

marko

01.04.2015. 22:50

Svojim prozivkama,trazenjem odgovora na jos i na jos neka pitanja,pojedinci samo produbljuju bol unesrecenih porodica!

Mikk

02.04.2015. 07:18

PISTU VIDI UREDJAJ KOJI JE IMAO, NJEGA NIJE PITAO. Pilot nije video pistu i prelazi u penjanje. Saopstava dva puta i pita dali neko vidi. Da li je ukljucio ALS uredjaj koji vidi pistu zasto nije verovao kontroli i spustio helikopter. Na ovo pitanje odgovor je jednostavan.

hm...

02.04.2015. 16:30

"- Idemo u penjanje! - izgovara major Mehić i naglim trzajem pilotske palice podiže helikopter. Letelica naglo ubrzava i dostiže visinu od 250 metara. Naglo ubrzanje i uspinjanje letelicu zanosi najpre na levu stranu, pa je naglo okreće na desni bok."ja ne znam kakvi ste vi strucnjaci,ali meni je ovo potez bezazlenog amatera i kao takav veoma sumnjiva istinitost saopstenja. covek koji ima dugogodisnji staz letenja takvim helikopterom,jedan vrsan pilot koji je nad vodom balansirao a takvu gresku

Vetar

02.04.2015. 17:21

Moje dete je transportovano starim drndavim sanitetom te 2008 god,bio je star tri dana,i znam koliko je svaki minut vazan za spas zivota,hvala Bogu,preživeo je,a za ovu jadnu bebu,najbolje sto smo imali,dali smo....ali nije suđeno.Takav je život....svaka čast za ono što su uradili,vojska,lekari

Kontras

02.04.2015. 17:33

Splet nesrećnih okolnosti je doveo do nesreće. Očigledno je da je helikopter bio ispravan jer je stigao do odredišta bez problema.