Куршумлија: Албанци шумокрадице пуцали на полицију, рањен један од лопова

Д. З.

27. 08. 2014. у 18:13

Оружани инцидент на административној линији куршумлијске општине са КиМ, повређен један од Албанаца

КУРШУМЛИЈА - Албански шумокрадица повређен је у среду поподне у реону куршумлијског села Орловац, на административној линији са Косовом, у размени ватре између полиције и групе Албанаца који су на том подручју крали шуму. Како је саопштила полиција, оружани инцидент се догодио када је полицијска патрола открила групу шумокрадица са подручја подујевске општине који су илегално секли дрвеће у селу удаљеном двадесетак километара од Куршумлије.

Полиција је том приликом затекла шумокрадице са пет тракторских приколица пуних дрва, а лопови су отвориле рафалну ватру. Патрола је узвратила пуцњавом. Један Албанац је рањен у потколеницу, док су остале шумокрадице побегле. Међу припадницима полиције није било повређених. Рањени шумокрадица, који је код себе имао „калашњиков“, пребачен је у куршумлијски Дом здравља, где му је указана прва помоћ, а потом у прокупачку болницу.

Иначе, припадици полиције који конторлишу административну линију куршумлијске општине са Косовом истичу да су илегалне сече шуме на овом подручју последњих десетак дана учестале, али да крађа шуме од стране Албанаца са Косова траје последњих петнаестак година, од доласка међународне заједнице на КиМ.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (14)

Brana

27.08.2014. 18:59

Sledeci put, napravite zasedu i montirajte prigusivace. Kada par njih nikada ne izadje iz sume, problem ce biti resen.

Srki Maratonac

27.08.2014. 20:01

eeee ata se nama desava...uzas ljudi moji...albanci kradu drva u Kursumliji...uzas...sta smo docekali...?

Данас у Куршумлији...

27.08.2014. 22:38

@Srki Maratonac - ... А већ сутра ето њих у пљачки са све шенлучењем у Нишу, прекосутра у Краљеву, а само пар дана после тога и у центру Београда. Не верујете?! Живи били па видели...

Albanizacija Struje...

27.08.2014. 21:39

a vi ste poceli da iskljucujte struju ljudima koji imaju dug od 10 hiljada, ovi vam bre kradu imovinu o pucaju na vas. Sad krece zataskavanje ili dobijanje neke imaginarne investicije od brdo milijardi...

D. Morrissey

27.08.2014. 21:44

To je samo maska da su oni sumokradice, ne sigurno oni izvidjaju teren za teroristicke napade. veoma interesantno da bas uvek mogu da pobegnu srpskoj policiji. Mozda policija i ima naradjenje da nesme da ih ubije radi evropski integracija?

Gojko

27.08.2014. 22:30

Gledam na sajtu Novorusije kako pobunjenici miniraju poljski put izmedju polja suncokreta i shume.Zatim u drugom videu kako Ukr.BTR naleche na minu.Isti princip i na ovom primeru s tim da upozorenje bude napisano s obe strane puta.100 posto uspeshno.

Tariff

27.08.2014. 22:39

Verovatno nisu platili svima znanu "trošarinu" patroli !? Doduše to se možda ne odnosi na šumokradice jer oni sa drugom vrstom robe to znaju.

ZOGU PODUJEVO

28.08.2014. 00:58

nisu oni kradlici nego mnogo albanaca sa kosova pogotovo ovi koji su blizu granice sa srbijom imajo sfoje sume samo u bujacku reku znam coveka iz metohije koji poseduje posedovni list da ima preko 20h sume zato krive su i kosovska vlada i srbijanska i nemojte da pisete komentare a neznate u cemu je problem.jer nisu oni teroristi nego bedni selaci sto rade za goli zivot.

marko 1389

28.08.2014. 13:16

@ZOGU PODUJEVO - bedni seljaci sa kalasnjikovima, ma docicemo opet dole a onda se cuvajte!!!!