Канадске компаније одустају од Фејсбука: Друштвена мрежа остаје без оглашивача због расизма

Танјуг

уторак, 30. 06. 2020. у 22:41

Канадске компаније одустају од Фејсбука: Друштвена мрежа остаје без оглашивача због расизма

Фото ЕПА

Канадске компаније се придружују све већој листи познатих светских брендова који су одлучили да се неће оглашавати на Фејсбуку у јулу
Канадске компаније се придружују све већој листи познатих светских брендова који су одлучили да се неће оглашавати на Фејсбуку у јулу, због одбијања ове компаније да предузме мере против ширења садржаја мржње на својој платформи.


Канадске компаније Lululemon, MEC и Arc''terux, повлаче своје плаћене огласе са Фејсбука и придружују се бојкоту који су већ подржали Кока-Кола, Мајкрософт, Форд Моторс и још многи други.


Разне групе за грађанска права, укључујући Лигу против клевете и Националну асоцијацију за унапређење зивота "обојених" људи, кажу да Фејсбук није учинио довољно да спречи расистичке, лажне и опасне садржаје на својој платформи.


Такође су разочарани што је компанија дозволила својим корисницима да позивају на насиље против демонстраната који се боре за расну правду након смрти неколико црнаца.


Бојкот ових компанија је значајан, јер су приходи Фејсбука од огласа прошле године износили скоро 69,66 милијарди америчких долара.


Након што су брендови попут Верајзон, Еди Бауер, Леви Штраус и Цо. и Мозила повукли своје огласе са Фејсбук платформе, његове акције су у петак склизнуле за 8,3 посто, на 216,08 УСД, што је највећи пад у три месеца.


Недавни пад акција избрисао је 56 милијарди америчких долара од тржишне вредности Фејсбука и 7,2 милијарде долара нето вредности оснивача Марка Зукерберга.