У циљу подршке привреди и лакшег пословања отежаног тренутном кризом због пандемије вируса ЦОВИД-19, креатори Верто платформе омогућили су бесплатно коришћење иновативне онлине платформе за брзу размену докумената од значаја у пословању, првенствено фактура, уговора и отпремница.

Верто је иновативна платформа за сигурну и ефикасну размену докумената, која замењује традиционалне начине испоруке, уз уштеду времена и трошкова за компаније, које је реализовано уз подршку Привредне коморе Србије (ПKС).

Ово решење унапређује, односно потпуно замењује процесе штампе, потписа, скенирања, складиштења, слања и комплетног управљања документима, саопштила је ПKС.

На годишњем нивоу, јавне и приватне институције у Србији штампају између једног и пет милиона докумената.

Просечан трговински ланац произведе 2,5 милиона докумената годишње, при чему, само за штампу, трошак износи 150.000 евра.

"Целокупно управљање, обрада и слање докумената, поред финансијских, ствара и додатне изазове - отежано, дугогодишње архивирање обимне документације, смањену продуктивност због споре обраде и претраге докумената уз напоран мануелни рад, као и нарушавање животне средине, услед огромних количина материјала", кажу у ПKС.

Ефикасност испоруке докумената неретко је спора и неуспешна: организације немају адекватну потврду о испоруци, због чега не могу бити сигурне да је пошиљка доспела на право место.

Верто платформа компанијама поједностављује читаве процесе управљања документима, истовремено омогућавајући и потврду пријема докумената.

ПKС позива привреднике да се бесплатно региструју на Верто платформу на адреси хттпс://верто.рс/, како би олакшали процесе слања и пријема докумената, а истовремено уштедели најважније ресурсе - новац и време.