Еплов сервис вести је достигао 100 милиона активних корисника месечно, а у периоду између Божића по Грегоријанском календару и Нове године купци су у Епловој онлајн продавници (App Store) потрошили више од 1,4 милијарде долара, што је најновији знак растућих прихода од услуга тог произвођача ајфона (iPhone).

Поред тражње за паметним телефонима и другим хардверима која је достигла врхунац, Епл настоји да повећа приходе од продаје апликација и претплатничких сервиса, као што су новопокренути Епл ТВ + стриминг сервис или пакети за одржавање (Apple Care).

Компанија је саопштила да су између 24. децембра прошле године и 1. јануара 2020. њени купци потрошили 1,42 милијарде долара у Епл продавници, за 16 одсто више у односу на годину раније, при чему су само 1. јануара потрошили 386 милиона долара, што је пораст од 20 процената, преноси Ројтерс.

Број корисника "Њуз" апликације повећан је за готово 18 посто на годишњем нивоу, мада компанија није објавила колики је број претплатника Епле Њуз+ сервиса, који кошта 9,99 долара месечно.

У САД-у се, иначе, бележи све већи раст куповина на интернету на уштрб промета у физичким продавницама.

Према подацима компаније Мастеркард, која прати промет на мало, од 1. новембра до Бадње вечери амерички купци су потрошили готово за петину више новца него пре годину дана у онлајн шопингу током овогодишње сезоне празничних куповина, што чини 15 одсто укупног промета у малопродаји.

Повећање продаје у Епловој интернет продавници отприлике је на линији укупног тренда прихода Епловог сегмента услуга, који је у прошлој фискалној години, завршеној у септембру, остварио раст од 16 процената на 46,3 милијарде долара. С друге стране, продаја ајфон уређаја је пала за 14 одсто на 142,4 милијарде долара у истом периоду.