Прошле године ова игра остварила је зараду од 1.8 милијарди долара, што је за 25 одсто мање него у 2018. години, али је било довољно да задржи прво место.

Његови највећи конкуренти током прошле године били су ФИФА 19 и Call of Duty: Modern Warfare, који су је претекли у укупној продаји (дигитална и физичка продаја), али не и у онлине продаји (која је мерена у овом извештају).

Иначе, када се погледа које су све видео-игре током прошле године, можемо да кажемо да су издавачи објавили мање великих хитова. Међутим, то није утицало на укупну зараду, која је повећана за четири одсто у односу на 2018. годину и износила је укупно 120 милијарди долара, пише ПЦ Пресс.

Fortnite је предњачио у томе, јер је забаван за игру, развојни тим релативно често додаје нове опције, често се појављују различити „сезонски“ изазови који обогаћују и освежавају игру, а постоји и јак друштвени аспект.

Захваљујући томе, иако има мање играча од League of Legends, Fortnite је успео да заради 300 милиона долара више.

Један од главних разлога је то што су Fortnite играчи спремни да потроше за 50 одсто већи износ новца на игру од играча League of Legends.

Другим речима, Fortnite је успео да направи одличан систем у коме играче претвара у потрошаче. Уосталом, козметичке измене унутар игре постале су статусни симбол, тако да играчи троше доста новца у промену изгледа аватара којим управљају.

Такође, ова игра одржава висок ниво ангажованости играча и сарадњом са различитим филмским кућама. На пример, поводом Star Wars премијере у децембру, по небу су летели свемирски бродови, укључујући и Миленијумски Соко, а играчи су могли да користе и светлосне мачеве као оружја.



Б92.нет